اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران اردبیل اعلام کرد

پرداخت 296 تسهیلات کار‌آفرینی در سال تولید ملی

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران استان اردبیل 296 فقره تسهیلات کار‌آفرینی و اشتغال پرداخت کرده است.

پرداخت 296 تسهیلات کار‌آفرینی در سال تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل صفر ایمانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس این بانک که در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: از این بابت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان 27 میلیارد و 20 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده تا بستر و زمینه اشتغال مناسب فراهم آید.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان با باز کردن حساب و محاسبه معدل شش ماه می‌توانند یک برابر آن را تسهیلات دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ضمانت بانکی زیر 10 میلیون تومان تنها یک ضامن معتبر می‌خواهد که شامل کارمند، کسبه و صنوف با داشتن پروانه می‌باشد.

وی با یادآوری اینکه این بانک با قدمت و سابقه پنج ساله توانسته است به اندازه 30 یا 40 سال خدمات دیگر بانک‌ها در حوزه پرداخت قرض‌الحسنه و تجهیز شعب به اتوماسیون اداری و عضویت در شبکه شتاب و راه‌اندازی پیامک‌های بانکی موفق عمل کند، گفت: این بانک محصول تفکر دولت نهم و دهم در گسترش فرهنگ نیک و شایسته قرض‌الحسنه است که امیدواریم همچنان با عمل به وظایف خود بتواند موفق عمل کند.

ادغام صندوق مهر امام رضا با بانک قرض‌الحسنه دور از تصور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل با اشاره به نامگذاری مجموعه‌های بانکی و بنگاه‌های اقتصادی مختلف به نام مهر و تداخل کار در این زمینه نیز یادآور شد: ادغام صندوق مهر امام رضا (ع) با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مطرح شده به طوری که مدیریت این بانک هم‌اکنون مسئولیت صندوق مهر امام رضا را نیز عهده‌دار است.

ایمانی عنوان کرد: این بانک به عنوان اولین بانک تخصصی با کارمزد چهار درصد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند و کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی سهامدار آن هستند به طوری که این بانک در شرف سهامی عام است.

این مسئول با یادآوری اینکه شش شعبه جدید این بانک در نمین، پارس‌آباد و خیابان فلسطین، کارشناسان، شریعتی و شعبه مرکزی این بانک در شرف افتتاح است، بیان داشت: به زودی ساختمان شعب مرکزی این بانک تکمیل شده و با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر امور شعب بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل افزود: سپرده‌گذاران این بانک علاوه بر برخورداری از اجر معنوی در حقیقت یاریگر انسان‌های نیازمندی می‌شوند که در هر مرحله‌ای دست نیاز به سوی هموطن خود دراز می‌کنند تا در این زمینه حامی آنها باشند.

ایمانی به ارتقای رتبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: پایان آذر ماه رتبه‌بندی جدید اعلام می‌شود و قطعاً ما با کسب رتبه تک رقمی در بین 10 استان برتر قرار می‌گیریم.

وی در خصوص استخدام نیروهای جدید نیز تصریح کرد: در حال حاضر 54 نفر در این بانک و شعب متعدد آن مشغول فعالیت هستند و 50 نفر نیز به زودی جذب خواهند شد.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل در خصوص وام‌های ازدواج نیز گفت: سهمیه ما بر اساس اعلام بانک مرکزی 6 میلیارد و 772 میلیون ریال بوده که برای 225 زوج این پرداختی را انجام دادیم و از محل وصولی نیز 279 وام ازدواج را پرداخت کردیم به طوری که سهمیه ما با ثبت‌‌نام‌های صورت گرفته تکمیل شده اما بانک مرکزی سایت این بانک را به رغم پایان یافتن سهمیه‌اش باز گذاشته و این امر سبب مراجعه و ثبت‌نام برخی مزدوجین شده در حالی که ما پاسخ‌مان به آنها منفی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایمانی در پایان سخنان خود از مسئولان بانک مرکزی خواست با توجه به پایان سهمیه پرداختی این بانک از محل تسهیلات ازدواج سایت مورد نظر را مسدود کرده و یا ممنوعیتی در ثبت‌نام‌های جدید به وجود آورند.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول