اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مقابله با اشاعه منکرات از وظایف مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مقابله با اشاعه منکرات در جامعه از وظایف هر مسلمانی است.

مقابله با اشاعه منکرات از وظایف مسلمانان است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: باید در برابر منکرات همه افراد جامعه به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه افراد جامعه علاوه بر دوری از منکرات باید عامل به معروف در جامعه باشند، افزود: اشاعه معروفات از وظایف هر مسلمان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه برخی از افراد مقابله با منکرات را وظیفه خود نمی‌دانند، افزود: باید همه افراد جامعه نسبت به این مسئله حساس باشند.

وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را عالی‌ترین مرحله کمال دانست و گفت: عالی‌ترین مرحله کمال تنها از طریق احیای این امر محقق می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برخی افراد جامعه مقابله با منکرات را دردسر برای خود می‌دانند، افزود: این افراد در برابر اشاعه منکرات بی‌تفاوت هستند.

وی با اشاره به اینکه نباید در برابر اشاعه منکرات در جامعه مدارا کرد، خاطرنشان کرد: انسان به عنوان جانشین خداوند متعال باید در برابر منکرات حساس باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه انسان باید در برابر اشاعه منکرات تنفر قلبی داشته باشد، افزود: علاوه بر نفرت قلبی باید لسانی نیز به این امر اعتراض کرد.

وی یادآور شد: اگر در برابر انحرافات جامعه ساکت باشیم، باید در آخرت پاسخگوی چنین اهمالی باشیم.

انتهای پیام/73003/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول