اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

گسترش معروفات، بازار منکرات را کساد می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: گسترش معروفات، فضا را برای خودنمایی منکرات تنگ می‌کند.

گسترش معروفات، بازار منکرات را کساد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، اظهار کرد: شناسایی معروفات و منکرات از برنامه‌های استان زنجان در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه برخورد با منکرات با توجه به تذکر لسانی از برنامه‌های استان است، افزود: استفاده از قدرت تذکر لسانی در برابر منکرات جامعه تاثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان رواج تذکر لسانی را تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: تذکر لسانی حلقه مفقوده احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی مورد توجه مقام معظم رهبری از برنامه‌های استان است، افزود:‌ باید سبک زندگی مورد توجه رهبری در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه باید برای توسعه معروفات سبک زندگی افراد اصلاح شود، افزود: توجه به این امر مهم نیازی به سرمایه‌گذاری و تهیه منابع ندارد.

وی مفاتیح‌الحیات را روزنه‌ای روشن و تاثیرگذار برای اخذ سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: این کتاب از دریچه سبک زندگی اسلامی با انسان سخن می‌گوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان راه‌حل‌ها و محورهای این کتاب را برای تغییر و اصلاح سبک زندگی مهم دانست و افزود: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی ترویج معروفات را از ضروریات زندگی امروز دانست و افزود: با گسترش معروفات، فضا برای خودنمایی منکرات تنگ می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول