اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان:

شوراهای امر به معروف ادارات و کارخانجات کردستان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای استان کردستان با اشاره به اهمیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات، از بازبینی و ساماندهی آنان خبر داد.

شوراهای امر به معروف ادارات و کارخانجات کردستان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در جلسه معاون و مدیران زیرمجموعه معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان کردستان در محل ستاد احیا استان اظهار داشت: بازبینی و ساماندهی مجدد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی انجام خواهد شد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت شوراهای ادارات و کارخانجات استان، گفت: برخی از کارخانجات که افراد بیشتری در آن کار می‌کنند شوراهای امر به معروف تشکیل نشده که باید نسبت به این مهم اقدام کرد.

الله‌مرادی تشکیل و فعال کردن شوراهای امر به معروف در سایر اقشار و به ویژه اصناف و سایر بخش‌های مختلف را از اولویت‌های ستاد احیای استان دانست و خواستار تلاش تمامی اعضای ستاد استانی برای تحقق تشکیل این شوراها شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی باید شورای امر به معروف در ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری استان تشکیل شود و این موضوع باید توسط معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیا پیگیری و دنبال شود.

الله‌مرادی با ابراز تاسف از وضعیت نگران‌کننده خوابگاه‌های دانشجویی خارج از دانشگاه‌ها، خواستار ساماندهی و نظارت بیشتر مسئولان امر بر این وضعیت شد و تصریح کرد: در صورتی که یکی از مسئولان دانشگاه‌های استان در قالب زیرمجموعه مدیریت مراکز آموزشی به عنوان نماینده دانشگاه‌ها به ستاد معرفی شود، مسیر ارتباطی و پیگیری رفع مشکلات کوتاه‌تر می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیای استان کردستان همچنین برگزاری جلسات اخلاق برای مدیران دستگاه‌های دولتی را یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار ستاد احیای استان ذکر کرد و بر زمینه‌سازی برای برگزاری این جلسات به همت معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان تاکید کرد.

جانشین مدیر امور ادارات ستاد احیای استان هم در این جلسه ضمن اشاره به  برنامه‌های این مدیریت در ایام هفته احیا در کردستان، از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در 66 اداره استان خبر داد.

باباعلی مردوخی اضافه کرد: 162 نفر در قالب این شوراهای امر به معروف فعالیت می‌کنند و در 18 دستگاه دولتی دیگر یا شورا تشکیل نشده و یا مستندات تشکیل شورا به دبیرخانه مدیریت ارائه نشده است که در حال پیگیری آن هستیم.

وی در پایان گفت: برای تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی فضای مناسب برای برپایی نماز جماعت پیش‌بینی شده است و نماز جماعت به طور مرتب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79001/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول