اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

معروف و منکرها در جامعه باید شناخته شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شاهرود گفت: وظیفه هر انسانی است که معروف‌ها و منکرات جامعه خود را بشناسد.

معروف و منکرها در جامعه باید شناخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در نشست بصیرتی دانش‌آموزان بسیجی واحد پیشگام هاجر شاهرود اظهار داشت: شناخت معروف‌ها و احساس مسئولیت کردن در امر به معروف، با شیوه صحیح و مطالعه کامل‌ترین کتاب حدیث شیعی «اصول کافی» ممکن است.

وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما به عنوان نسل جوان و کنجکاو جامعه باید با معروف‌ها و منکرات از دیدگاه اسلام آگاه شوید و به این وسیله در ابتدا خودسازی کنید تا خود را در برابر منکرات حفظ و با معروفات پرورش دهید و بعد برای ترویج آن در جامعه تلاش کنید.

فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: وظیفه هر انسانی است که منکرات و معروف‌های اطراف خود را بشناسد و نسبت به آنها آگاهی یابد و به دیگران آگاهی دهد.

مطهری افزود: متاسفانه در جامعه امروز ما ماهواره یکی از منکرات رایج است؛ چرا که ماهواره سلاح مخرب دشمن در جنگ نرم بوده و بخشی از جامعه خواسته یا ناخواسته از این سلاح دشمن که بر ضد ماست، استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت نماز گفت: در قرآن که قانون زندگی ماست، بر نماز تاکید شده و از آن به عنوان اصلی‌ترین برنامه در زندگی و بزرگ‏ترین معروف جامعه یاد شده که باید تلاش کنیم نماز اول وقت و به جماعت برای همه آحاد جامعه به عنوان یک وظیفه تلقی شود.

انتهای پیام/740074/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول