اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

تبیین ابعاد حماسه 9 دی یک مسئولیت عمومی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تبیین و شفاف‎سازی ابعاد حماسه عظیم 9 دی مسئولیتی همگانی و عمومی است و به قشر خاصی محدود و منحصر نیست.

تبیین ابعاد حماسه 9 دی یک مسئولیت عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله غزنوی صبح امروز در نشست با معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر اظهار داشت: اطلاع‎رسانی گسترده و تبیین ابعاد حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی وظیفه و دینی بر گردن همه ماست که باید به نحو شایسته‎ای آن را ادا کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران به صورت خودجوش طومار هشت ماه فتنه را در هم پیچیدند و حماسه‎ای خلق کردند که برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

غزنوی بوشهر افزود: بعد از حماسه 9 دی بود که بیداری اسلامی به این شکل به وقوع پیوست و این نشان‌دهنده نقش و تاثیرگذاری و اهمیت این حماسه عظیم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هر چقدر بتوانیم در مورد حماسه 9 دی اطلاع‎رسانی کرده و اهمیت آن را بیان کنیم در راستای تقویت نظام است.

وی با اشاره به برنامه‎های ویژه گرامیداشت 9 دی در استان بوشهر اضافه کرد: برای هرچه باشکوه‎تر برگزار کردن گرامیداشت این حماسه با شعار محوری «قیام مردمی 9 دی روز رسوایی فتنه‎گران و عاشوراستیزان» برای حدود یک هفته برنامه پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این برنامه‎ها از ششم دی ماه و با همایش بصیرت دانشجویی حماسه 9 دی آغاز می‏شود و همایش ملی حماسه 9 دی، حضور باشکوه بسیجیان در نماز جمعه، مجمع عالی بسیج پیشکسوتان و همایش حماسه 9 دی از جمله برنامه‎هایی است که برای این ایام پیش‌بینی شده است.

غزنوی یادآور شد: محورهای برنامه‎های گرامیداشت حماسه 9 دی، بازخوانی علل پیدایش فتنه 88، بیان دستاوردهای حماسه 9 دی، تبیین نقش رهبری و مردم در مهار فتنه، تجدید میثاق امت و ولایت و معرفی طراحان و بازیگران داخلی و خارجی فتنه است. 

وی بیان کرد: در این ایام 26 نمایشگاه با عنوان ستیز با عاشورا در استان برگزار می‏شود ضمن اینکه برگزاری نشست‎های روشنگری بصیرت در ناحیه‎های مقاومت نیز پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری مسابقات بصیرتی در فضای مجاز، چاپ نشریات در همین راستا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و فضاسازی لازم در استان از دیگر برنامه‎هایی است که برای گرامیداشت حماسه 9 دی در استان بوشهر در نظر گرفته شده است.

غزنوی با اشاره به برگزاری حلقه‎های صالحین در استان بوشهر گفت: مربیان و هادیان سیاسی شهرستان‎ها پس از فراگیری آموزش‎های لازم توسط اساتید مجرب، در شهرستان‎های خود، نشست‎های تبیینی و توجیهی برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/66007/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول