اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

9 دی تداعی‌کننده بهمن سال 57 است

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر با بیان اینکه 9 دی تداعی‌کننده بهمن سال 57 است، گفت: مردم بار دیگر در 9 دی‌ماه سال 88 نشان دادند که با بصیرت و آگاهی پیرو فرمایشات ولی‌فقیه خود هستند.

9 دی تداعی‌کننده بهمن سال 57 است

جلال صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به مخاطره افتادن منافع کشورهای مستکبر با طلایه‌داری نظام جمهوری اسلامی ایران‌، دشمنان در هر مقطع زمانی با برنامه گوناگون در صدد براندازی نظام شدند.

فرماندار روانسر ادامه داد: در سال 88 دشمنان انقلاب در اتاق‌های فکر به طراحی برنامه بلند مدتی در راستای براندازی نظام مقدس مشغول شدند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری آن را اجرا کردند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های دیداری و شنیداری دشمنان برای براندازی نظام عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران گوش به فرمان رهبری هستند و دشمنان و دنیا مشاهده کردند که فتنه 88 با سخنرانی مقام معظم رهبری پایان یافت و امت به پیروی از بیانات رهبری حضور پرشور خود را در صحنه نشان دادند و این به‌ عنوان آخرین ضربه ملت به فتنه‌گران سال 88 بود.

فرماندار روانسر رمز موفقیت در مقابل فتنه را رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری و در خط اسلام بودن مردم با بصیرت ایران دانست.

وی نهم دی ماه را روز تجدید میثاق با رهبری و آرمان‌های مقدس نظام خواند و افزود: نهم دی ماه تداعی‌کننده سال 57 است و مردم بار دیگر نشان دادند که با بصیرت و آگاهی پیرو فرمایشات ولی‌فقیه خود هستند.

صفری در پایان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت نهم دی‌ماه گفت: مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران در نهم دی‌ماه با حضور پرشور خود همچون 22 بهمن‌ماه این روز را گرامی خواهند داشت.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول