اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش:

حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار است

خبرگزاری فارس: فرماندار خاش گفت: حماسه 9 دی ماه 1388 تا همیشه در تاریخ ماندگار و جادوانه است.

حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار است

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 9 دی‌ ماه به‌عنوان روز بصیرت امت اسلامی در مقابل فتنه‌گران و جنگ احزابی دیگر بوده است.

وی افزود: تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر ماندگاری حرکت حماسی امت در راهپیمایی 9 دی، نشان از اهمیت فوق‌العاده این حضور آگاهانه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

فرماندار خاش بیان کرد: در روز 9 دی مردم نشان دادند که دشمنان خود را می‌شناسند و با نه گفتن به سران فتنه با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بیعت مجدد خواهند کرد.

شهرکی اضافه کرد: روز نهم دی ماه، روز عزت و افتخار ملت ایران است که ملت این روز را با دل و جان گرامی‌داشته و به سبب رقم زدن این روز حماسی به خود افتخار می‌کند زیرا در این روز به دشمنان نظام و انقلاب فهماندند تا همیشه پشتوانه نظام و انقلابشان هستند و فریب دسیسه‌های دشمنان را نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه قدر و منزلت و جایگاه روز 9 دی در تاریخ کشور کمتر از 22 بهمن ماه نیست، ادامه داد: این روز حماسی روز ذلت و خواری دشمنان و سربلندی ملت ایران است.

فرماندار خاش گفت: بصیرت و آگاهی ملت فهیم ایران و راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه دشمنان نظام و در حمایت از ولی‌فقیه و انقلاب اسلامی ایران سبب شد این روز به عنوان روز بصیرت و آگاهی نامگذاری شود.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول