اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ادارات کرمان

9 دی روز بصیرت است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ادارات حضرت رسول(ص) ناحیه مقاومت کرمان گفت: 9 دی روز بصیرت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

9 دی روز بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین ملک‌پورافشار ظهر امروز در نشست مسئولان و اعضای شورای حوزه شهید چمران کرمان اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: فتنه‌ای که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 روی داد و فتنه گران ایران را در فضای غبارآلود قرار دادند و به ملت و کشور ضربه زدند و خوراک برای کشورهای بیگانه و غول‌های رسانه‌ای قرار دارند.

ملک‌پورافشار ابراز داشت: من به عنوان یک نظامی معتقدم که رزمایش برای افراد موجب تمرین، تکرار و آمادگی برای روزهای سخت است و فتنه 88 یک برکت بود و موجب آمادگی نظام شد.

وی تصریح کرد: با ایجاد فتنه 88 ملت ما متوجه شدند که باید بیدارتر، هوشیارتر و با بصیرت بیشتر از گردنه‌ها و مشکلاتی که بر سر راه است در سایه ولایت عبور کنند.

ملک‌پورافشار اذعان داشت: در فضای غبارآلود فتنه 88 بعضی از خواص دچار شک و تردید شدند و از این آزمون سرافراز بیرون نیامدند.

وی خواستار ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای شورای حوزه شهید چمران شد و افزود: برنامه‌ریزی لازم به مناسب حماسه 9 دی توسط حوزه‌های مقاومت در ادارات انجام شود.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول