اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد:

استانداردسازی تولیدات باغی بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: استانداردسازی محصولات باغی و کاهش میزان سموم باقی مانده بر این محصولات باید بیش‌تر مد نظر کشاورزان قرار گیرد.

استانداردسازی تولیدات باغی بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد خضر کاک درویشی عصر امروز در نشست صمیمی با باغداران که رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت نیز  حضور داشتند، اظهار داشت: مشکلات کشاورزان در محیطی بسیار صمیمی باید رفع شود.

وی با اشاره به تلاش کشاورزان در تولیدات محصولات کشاورزی، تصریح کرد: کشاورزان به عنوان تولید کنندگان محصولات کشاورزی گام مؤثری در راستای تولید می‌توانند بردارند.

کاک درویش بر کیفی‌سازی تولیدات تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش سموم کشاورزی در محصولات باغی هستیم لازم است تا کشاورزان نیز این موضوع را مد نظر قرار داده و تا حد امکان تلاش کنند تا میزان سموم باقی مانده در محصولات باغی به حداقل برسد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه پیگیری مشکلات باغداران و کشاورزان در اولویت کاری ما قرار دارد، گفت: با توجه به جایگاه باغداری و کشاورزی شهرستان در استان و کشور اقدامات لازم و شایسته از طرف کلیه مسئولان این حوزه برای حل مشکلات آنان صورت می‌گیرد.

کاک درویش اعلام کرد: ارائه نهاده‌های کشاورزی و تأمین کود و بذر مورد نساز کشاورزان نیز توسط دولت انجام می‌گیرد که این اقدامات در راستای حمایت از این قشر بی‌ادعا است.

انتهای پیام/61001/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول