اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در امور بانوان:

شورای مشورتی زنان و خانواده در کرمانشاه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در امور بانوان گفت: شورای مشورتی زنان و خانواده در اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تشکیل شد.

شورای مشورتی زنان و خانواده در کرمانشاه تشکیل شد

ماندانا مالمیر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شناخت صحیح مسائل زنان و خانواده ضرورتی است که مورد توجه محافل مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است و این فرصت گرانبهایی است که انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های استوار و روشن حضرت امام‌خمینی(ره) به‌وجود آورده است.

وی ادامه داد: نقش تأثیرگذار سازمان بهزیستی به‌عنوان سازمانی که بیشترین ارتباط را به لحاظ حمایتی، عملکردی و مطالعاتی نسبت به بخش وسیعی از جامعه دارد بر کسی پوشیده نیست، برهمین اساس تشکیل شورای بانوان با اهداف مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

مالمیر ایجاد فرصت برای بهره‌گیری از نیروهای متخصص زن در توسعه اهداف سازمان، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راه‌کارهای کارآمد، مطالعه بر روی خدمات تخصصی سازمان در حوزه زنان و خانواده، ارتقای سطح فرهنگی، تعمیق باورهای دینی و رشد فرهنگ حجاب و عفاف را از جمله اهداف تشکیل شورای مشورتی زنان در اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد.

مشاور جوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: تحلیل فعالیت‌های تخصصی سازمان در حوزه زنان و خانواده،‌ شناخت نقاط قوت و ضعف طرح‌ها و ارائه پیشنهاد در این حوزه از مهم‌ترین وظایف این شورا است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزاری جلسات این شورا با حضور همه اعضا را دو هفته یک‌بار اعلام کرد و ادامه داد: نتایج این جلسه‌ها برای فراهم‌کردن زمینه مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی، مثمرثمر خواهد بود.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول