اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان البرز:

حمایت از زنان کارآفرین توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بر حمایت از زنان کارآفرین توسط مسئولان تأکید کرد و گفت: زنان نیز توانمندی‌های بالایی را در توسعه اقتصادی کشور دارند.

حمایت از زنان کارآفرین توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بیتا بیات ظهر امروز در اولین نشست زنان بازرگان استان البرز اظهار داشت: زنان در بسیاری از برهه‌ها حمایت‌های خود را از کشور اعلام کرده‌اند، لذا نقش زنان نباید در توسعه اقتصاد کشور نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: زنان در توسعه اقتصادی کشور دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی هستند که می‌توانیم از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه‌بخشی به اقتصاد استفاده کرد.

بیات ادامه داد: بر این اساس لازم است تا مسئولان نسبت به تمرکز اصولی و تکثیر منطقی تشکل‌های اقتصادی بانوان همکاری سازمان‌یافته‌ای را ترتیب دهند.

وی تأکید کرد: تسهیل در ارائه خدمات به بانوان کارآفرین و مشارکت زنان در فرآیند اقتصادی نقش اساسی را در رسیدن به اهداف ما که همان توسعه اقتصادی کشور می‌باشد، محسوب می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر تشکیل کانون زنان بازرگان در استان البرز افزود: با تشکیل این کانون گامی اساسی در فعالیت قشر بانوان در فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول