اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد گچساران صورت گرفت

اختصاص 60 میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی هنری گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از اختصاص 60 میلیون ریال برای تکمیل ساختمان کانون‌های فرهنگی هنری دو مسجد در گچساران خبر داد.

اختصاص 60 میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی هنری گچساران

سیدزمان علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با نگاه به رویدادهای انقلاب اسلامی می‌بینیم که نظام اسلامی از مساجد شکل گرفته است.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس و حماسه‌سازی‌های دوران جنگ از مساجد بود، بر لزوم تقویت این پایگاه مهم و ارزشمند تأکید کرد.

فعالیت 39 کانون فرهنگی هنری در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را گامی مؤثر در راستای تقویت ارتباط میان جوانان و مساجد عنوان کرد.

علی‌پور یادآور شد: همجواری این کانون‌ها و مساجد باعث شده فعالیت‌ها رنگ و بوی قرآنی و دینی به خود بگیرد و نتیجه آن غنای تولیدات فرهنگی و هنری بوده است.

وی ضمن تأکید بر پرورش نیروهای متعهد در این کانون‌ها عنوان کرد: محور قرار گرفتن مساجد در امور مهم و اساسی جامعه مورد تأکید است.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر بخش زیادی از اعتبارات، امکانات و تجهیزات حوزه فرهنگ به کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جذب و تربیت نیروهای متعهد به اسلام و نظام است.

رئیس ارشاد اسلامی گچساران افزود: حمایت و تقویت کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد و جلب مشارکت عمومی مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان در این کانون‌ها بسیار مهم است.

علیپور گفت: کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد در حفظ و گسترش ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و مبارزه بر علیه جنگ نرم دشمن رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارند.

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از طریق اداره ارشاد اسلامی گچساران از 39 کانون‌ فرهنگی-هنری گچساران یادآور شد: امسال تجهیزاتی از قبیل دوربین عکاسی و فیلمبرداری، سیستم صوتی، کامپیوتر، چاپگر، قفسه کتاب، میز و صندلی به بیش از 20 کانون فرهنگی-هنری این شهرستان اهدا شده است.

علیپور با بیان این‌که کانون‌های مساجد روستاها نیز متناسب با نقاط شهری تجهیز می‌شود، از اختصاص 60 میلیون ریال برای تکمیل ساختمان دو کانون در روستاهای خیرآباد و مظفرآباد لیشتر خبر داد.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار هم‌اکنون به حساب این دو کانون واریز شده و عملیات تکمیل این کانون‌ها با روند خوبی اجرایی شده است.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول