اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مستند «شهید و اعتکاف» در یزد تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول کانون تخصصی سمعی و بصری کانون مساجد استان یزد از تولید مستند شهید با محوریت تشییع پیکر پاک شهیدان و حضور همراه با شور و شعور مردم دارالعباده در این استان خبر داد.

مستند «شهید و اعتکاف» در یزد تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، مجتبی صادقیان با اشاره به ساخت مستندهای مختلف در این کانون اظهار داشت: کانون تخصصی سمعی و بصری جنان استان یزد، تشییع پیکر شهیدان و حضور همراه با شور و شعور مردم دارالعباده را مستندسازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این کانون مسئولیت واحد سمعی بصری ستاد اعتکاف استان را بر عهده داشته است، افزود: کانون جنان مستند اعتکاف را نیز تولید کرده که در ایام اعتکاف از شبکه استانی تابان پخش شده است.

صادقیان با بیان اینکه در صوت مذهبی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: کانون تخصصی سمعی بصری کانون مساجد یزد آمادگی دارد تا علاقه‌مندان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری را در زمینه صوت مذهبی و تصویربرداری آموزش دهد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مسجد در این باشگاه با تخفیف آموزش خواهند دید.

صادقیان از کمبودهای این کانون در زمینه تجهیزات خبر داد و افزود: با وجود همه مشکلات این کانون تجهیزات و امکانات لازم را با تخفیف در اختیار سایر کانون‌های فرهنگی هنری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول