اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل:

60 درصد کانون‌های اردبیل در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: 60 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مناطق محروم و روستایی راه‌اندازی شده است.

60 درصد کانون‌های اردبیل در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نادر سقا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اردبیل فعال است، اظهار داشت: 60 درصد این کانون‌ها در مناطق محروم و روستایی استان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به عقد تفاهمنامه با سازمان‌ها و اداراتی همچون آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای و هلال احمر اقدام کرده‌ایم تا از امکانات آموزشی این ادارات در پیشبرد هر چه بهتر اهداف کانون‌ها استفاده کنیم.

مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل راه‌اندازی اتاق فکر و مشاوره با محوریت جوانان فعال و نخبه شناسایی شده در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را از دیگر اقدامات مهم دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل دانست و گفت: جذب مشارکت‌های مردمی، خیرین و خوداتکایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اولویت‌دار ما است که در این راستا مدیران ارشاد شهرستان‌ها باید یاریگر ما باشند.

سقا، تعامل روزافزون ادارات ارشاد با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، توجه ویژه به خبرگزاری شبستان و ارتباط مستمر با این رسانه، راه‌اندازی اتاق فکر و مشاوره در محل ادارات ارشاد شهرستان‌ها، نظارت بر برگزاری منظم طرح تلاوت نور، ترغیب مسئولان شهری به بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اهدای کمک‌های مالی به آنها و تلاش در جذب بودجه برای کانون‌ها از محل اعتبارات فرهنگی شهرستانی را از دیگر محورهای مهم تعامل ادارات ارشاد شهرستان‌ها با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان دانست.

این مسئول نظارت بر عملکرد کانون‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان ارشد شهرستانی در راستای برگزاری جلسات هیئت نظارت را از دیگر محورهای همکاری ادارات ارشاد شهرستان‌ها با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم با همکاری‌ها  و تلاش‌های صادقانه‌ای که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رؤسای شهرستان‌ها انجام می‌دهند بتوانیم به اهداف عالیه خود دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد هر یک از رؤسای ارشاد ادارات شهرستان‌های استان به ارائه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/62007/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول