اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

دوره آموزش تربیت مربی عفاف و حجاب در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی عفاف و حجاب در اراک خبر داد.

دوره آموزش تربیت مربی عفاف و حجاب در اراک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره آموزشی از 29 آذر ماه به مدت سه روز در مجتمع آفتاب اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تربیت مربی در حوزه عفاف و حجاب به منظور تبیین اهمیت این دو مقوله مهم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: امروز عفاف و حجاب از موضوعات مهم و اساسی در جامعه است که باید به صورت جدی به آن پاسخ داد.

ذولفقاری گفت: مسئله حجاب ریشه در فرهنگ و اعتقادات مذهبی مردم دارد که باید برای ترویج و نهادینه کردن آن در جامعه، از روش‌ها و نگرش‌های جدید و آشنا کردن افراد جامعه با اهمیت عفاف و حجاب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه صرف گفتن اهمیت حجاب و عفاف کافی نیست خاطر نشان ساخت: امروز دشمنان می‌کوشند جوانان را نسبت به ارزش‌های اسلامی بی‌قید کرده و با ترویج بی‌بند و باری به اهداف خود برسند در این شرایط جوانان باید با ابعاد مختلف حجاب و عفاف آشنا شده و بکوشند در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گام بردارند.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: جهان غرب با دسیسه‌های مختلف قصد دارد عفاف و حجاب زنان جوامع اسلامی را زیر سئوال ببرد که زنان جوامع اسلامی باید با هوشیاری و تدین و آموزه‌های ناب اسلامی در برابر این توطئه‌ها بایستند و برای ترویج ابعاد مختلف اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند.

ذولفقاری افزود: حجاب و عفاف آثار و برکات ارزشمندی برای افراد به دنبال داشته و موجب امنیت در جامعه می‌شود، در دین مبین اسلام نیز به مقوله حجاب و عفاف توجه کافی و وافی شده است که این نشان دهنده اهمیت جایگاه حجاب در جامعه است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول