اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس:

راهپیمایی 9 دی ماه دشمنان را حیرت زده کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس گفت: حضور میلیونی مردم در روز 9 دی ماه سال 1388 دشمنان را حیرت زده کرد و به دشمنان فهماند که ملت ایران پشتیبان نظام است.

راهپیمایی 9 دی ماه دشمنان را حیرت زده کرد

 یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در پی ایجاد اغتشاش فتنه‌گران انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 مردم تهران با حضور حماسی خود به دشمنان فهماندند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت هستند.

وی افزود: این حضور حماسی مردم، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را روسیاه و سرافکنده کرد.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهانه تخلف در انتخابات در تلاش بودند نظام را زیر سوال برده و به اهداف شوم خود برسند که خوشبختانه هوشیاری ملت فهمیم و همیشه در صحنه ایران یک‌بار دیگر آن‌ها را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: آن‌ها با افراد خودفروخته و مزدورانی که در کشور چیده بودند با تحریک مردم مبنی بر تخلف در انتخابات فضای روانی جامعه را به هم ریخته و سبب ایجاد اغتشاش در کشور شدند.

جدگال گفت: با تمام این تلاش‌ها هیچ‌کدام از توطئه‌های آن‌ها کار ساز نبود و تنها ماهیت سران فتنه را برای همگان آشکار کرد.

وی اضافه کرد: این نظام با خون هزاران شهید به اینجا رسیده و قطعا به این راحتی‌ها و با دسیسه‌های دشمنان خدشه‌دار نخواهد شد.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس بیان کرد: ملت ما هوشیار است و هرگز اجازه نمی‌دهد که دیگران و بیگانگان اداره امور کشور را به دست بگیرند.

وی افزود: مردم ایران زیر نظر پرچم اسلام و به رهبری مقام معظم رهبری در این کشور با اتحاد در کنار هم زندگی کرده و گوش به فرمان رهبری هستند.

جدگال ادامه داد: مقام معظم رهبری اگر اجازه دهند آماده هرگونه دفاع از دستاوردهای نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول