اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

حماسه 9 دی اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: در حالی که دنیای غرب تمامی امکانات خود را برای تحقق اهداف جریان فتنه بسیج کرده بود اما حماسه نهم دی اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار کرد.

حماسه 9 دی اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی ظهر امروز با بیان این مطلب در نشست گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد:دنیای غرب از دهه 70 با به کارگیری سیاست‌های مختلف در صدد ایجاد فتنه در کشور بود و پس از انتخابات سال 88 تمامی توانایی خود را برای تحقق اهداف مخرب به کار گرفت.

محمدی با اشاره به اظهارات شخصیت‌های سیاسی آمریکا از دهه هفتاد مبنی بر لزوم ایجاد یک تشکیلات مخرب سیاسی داخلی و خارجی در کشور ایران گفت: با بررسی اظهارات شخصیت‌های سیاسی آمریکایی در دهه 70 و بعد از آن مشخص می‌شود که جریان فتنه نشات گرفته از تفکرات و برنامه‌ریزی‌های چند ساله‌ غربی‌ها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های دنیای غرب برای حذف فرهنگ عاشورا در کشورهای اسلامی گفت: بر این اساس جریان فتنه با به کارگیری مجموعه‌ای از افراد بی‌اعتقاد و سست عنصر در سال 88 درصدد خدشه‌دار کردن مراسم‌های عاشورا و تاسوعا برآمد و در نهایت بی‌حرمتی این افراد تیر خلاصی بر پیکر فتنه‌گران بود.

فرماندار شهرضا با اشاره لزوم تبیین ابعاد مختلف حماسه 9 دی برای عموم مردم گفت: برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ در سطح دانشگاه‌ها ،مدارس و مساجد می‌تواند به عنوان یک گام مؤثر در این زمینه مطرح باشد.

در ادامه این نشست بخش دار مرکزی شهرستان شهرضا طی سخنانی با تشریح برنامه‌های تدوین شده در راستای گرامیداشت این روز بزرگ در سطح شهرستان گفت: بر این اساس برنامه‌های مفید و سازنده‌ای در سطح تمامی 21 روستای تابع شهرضا برگزار می‌شود.

محسن یونسی ادامه داد:رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه فتنه سال 88 و جایگاه متعالی حماسه 9 دی باید به شکل شایسته و با بکارگیری تمامی امکانات فرهنگی موجود در سطح شهرستان تبیین شود.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق در زمینه مراسم‌های 9 دی گفت: ایجاد بستر سازی لازم برای تحقق اهداف این حماسه بزرگ با استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/63011/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول