اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ‌پاریز سیرجان

‌حماسه 9 دی ‌فتنه‌گران را مأیوس کرد‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاریز سیرجان گفت: ‌حماسه 9 دی، ‌فتنه‌گران را برای همیشه از توطئه علیه نظام اسلامی و ولایت ‌فقیه مأیوس کرد.

‌حماسه 9 دی ‌فتنه‌گران را مأیوس کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام عباس عاقلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حماسه 9 دی را مردم به وجود آوردند تا فتنه‌گران برای همیشه از توطئه علیه نظام اسلامی و ولایت‌فقیه مأیوس شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم که آمریکا خواستار مذاکرات دو جانبه است، ‌قصد توطئه دارد، ادامه داد: آمریکا اگر حرفی برای گفتن دارد در قالب جلسات 1+5 مطرح کند و تحریم‌ها و فشارها را بردارد تا ملت ایران به حرف‌های آنان اعتماد کنند.

خطیب جمعه پاریز سیرجان خاطرنشان کرد: اگرچه تحریم و توطئه‌ها به وسیله همین ملت و پایداری و حضور همیشه مردم در صحنه‌ها اثری نداشته است، اما در چهره ‌سردمداران آمریکا صداقت نیست و دروغ می‌گویند.

وی به ماه صفر و قیام کربلا هم اشاره کرد و گفت: قیام کربلا و اهداف امام حسین (ع) نه گفتن به همه‌ ظلم‌ها و مبارزه با مستکبران است.

عاقلی با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) با یاد‌آوری سالروز رحلت حضرت آیت‌الله مرعشی نجفی به نقش مرجعیت تشیع در جامعه پرداخت و ولایت‌فقیه را شاخه‌ای از مرجعیت تشیع عنوان کرد که می‌تواند اقتدار اسلام را در جهان حفظ کند.

وی همچنین با اشاره به سالروز زلزله بم اذعان داشت: دستور دین‌ نیز استحکام بنا و مقاوم‌سازی محل سکونت است.

امام جمعه پاریز سیرجان ‌به سالروز تشکیل نهضت سواد‌آموزی و تأکید اسلام بر جهاد علمی پرداخت و شایعه پایان دنیا را نیز منفعت‌طلبی مستکبران برای نگرانی جامعه عنوان کرد که ‌برای نفع مادی خود این دروغ‌ها را می‌بافند‌.

وی از دست‌اندرکاران سومین جشنواره عمار که نقش مقاومت برای دین و تبعیت از ولایت را به تصویر کشیده‌اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 80015/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول