اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

9 دی رفراندوم مجدد برای انقلاب و نظام بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حماسه 9 دی رفراندوم مجدد برای انقلاب، نظام و رهبری بود.

9 دی رفراندوم مجدد برای انقلاب و نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: 9 دی یکی از ایام‌الله برجسته و تأثیر‌گذار در روند نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار و برکات حضور مردم در حماسه 9 دی همچنان تداوم دارد، ادامه داد: برخلاف نظر دشمنان حماسه 9 دی، موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی موجب شد تا جایگاه انقلاب اسلامی به خوبی تثبیت شود، خاطرنشان کرد: برخلاف خواسته دشمنان، مردم با حضور گسترده در حماسه 9 دی جایگاه رهبری و ولایت فقیه در جامعه را تثبیت کردند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی ولایی همواره مورد حمایت مردم بوده است، افزود: حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی موجب شد تا دست دشمنان یکبار دیگر از کشور اسلامی ایران قطع شود.

وی دفاع و حمایت از تمامیت انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و دفاع از حریم امامت و ولایت را از آثار و نتایج حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: حضور خودجوش مردم برای دفاع از حریم ولایت از ویژگی‌های برجسته این روز تاریخی محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برخی افراد به صورت خواسته و ناخواسته با چراغ سبز نشان دادن به دشمنان، حریم اسلام را شکستند، عنوان کرد: حضور خودجوش مردم در روز 9 دی سال 88، ثابت کرد مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و از این آرمان‌ها دفاع می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان آشکار شدن چهره کریه دشمنان را از نتایج حماسه 9 دی دانست و یادآور شد: حماسه 9 دی موجب ثبات نظام در عرصه‌های مختلف شد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه فتنه‌های دشمنان با مدیریت ولایت فقیه در سال 88 خنثی شد، اذعان داشت: حضور چشمگیر مردم در این حماسه موجب اعتراف دشمنان شد.

انتهای پیام/73003/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول