اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه:

9 دی رفراندوم ملی در حمایت از رهبری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه با تأکید بر ارزیابی درس‌های حماسه 9 دی، گفت: این روز، رفراندوم ملی حمایت از مقام معظم رهبری بود.

9 دی رفراندوم ملی در حمایت از رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیراب مازندران امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه حماسه 9 دی باید مورد ارزیابی همه‌جانبه قرار گیرد، گفت: این روز، رفراندوم ملی حمایت از مقام معظم رهبری بود.

رضایی با اشاره به این مطلب که زبان حساس‌ترین عضو بدن است، گفت: کنترل زبان موجب رضایت عقل و شرع است.

امام جمعه زیراب با اشاره به حدیثی از رسول خدا (ص)، گفت: رسول خدا، زبان را عامل بیشترین گناه بشری می‌دانستند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی خواستار بررسی و ارزیابی همه‌جانبه آن شد و این حماسه را در طول انقلاب بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: 9 دی نماد بصیرت، وظیفه‌شناسی و دشمن‌شناسی ملت بود.

خطیب جمعه زیراب به برخی از دستاوردهای 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: افزایش اقتدار و استحکام نظام، باور به وجود جنگ نرم و رفراندوم ملی برای دفاع از رهبری معظم انقلاب اسلامی برخی از دستاوردهای این روز در سال 88 بود.

رضایی، آشنایی دشمنی غرب با نظام اسلامی و پیوند جریان فتنه با خارج را از دیگر درس‌های این روز توصیف کرد و گفت: به قول مقام معظم رهبری ما در 9 دی، دست کمک و یاری خدا را مشاهده کردیم.

 مسئولان در استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخابات اجتناب کنند

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به نظام خانواده در اسلام بر تربیت دینی آن تأکید کرد و گفت: آموزه‌های دینی در اسلام بر حفظ و قداست خانواده تاکید دارد.

امام جمعه شیرگاه به برخی از ویژگی‌های مفسدین اشاره کرد و افزود: تخریب اقتصادی و ایجاد نارضایتی و اعلام وارونه رخدادها در جامعه از اهداف مفسدان است.

وی با اشاره به میلاد حضرت مسیح و تأکید دین مسیح بر طرفداری از حق خاطر نشان کرد: کشورهای مدعی مسیحیت در جهان از حق و مظلومان دفاع نمی‌کنند و منتظران مهدی موعود به دین حقیقی مسیحیت احترام می‌گذارند.

مهدوی به انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان در استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخابات اجتناب کنند.

معصومیت اهل بیت (ع) از افتخارات ماست

حجت‌الاسلام رمضان اسکندری امام جمعه موقت پل سفید نیز در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) به قداست الهی آنان اشاره کرد و گفت: مقام معصوم بودن اهل بیت (ع) از افتخارات ماست.

امام جمعه موقت پل سفید با اشاره به برنامه‌ها و مراسم مختلف در ماه محرم افزود: برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف در ماه محرم قابل توجه و چشمگیر بوده است.

وی به اهمیت ثبت احوال و نهضت سوادآموزی اشاره کرد و یادآور شد: توجه به ویژگی‌های مختلف زندگی در مدار دین و استفاده از آموزه‌های دینی در مناسبت‌های مذهبی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

اسکندری به میلاد حضرت مسیح اشاره و خاطر نشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد حضرت مسیح توجه به حقانیت حضرت مهدی (عج) است.

انتهای پیام/86015/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول