اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ادارات، شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران گچساران

60 بلیط پرواز گچساران خرید تضمینی شد

خبرگزاری فارس: 60 بلیط پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه نفت گچساران، توسط ادارات، نهادها، پیمانکاران، صاحبان صنایع و شرکت‌های خصوصی این شهرستان برای مدت 4 هفته خرید تضمینی شد.

60 بلیط پرواز گچساران خرید تضمینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه‌ پیگیری فرودگاه نفت گچساران امروز و به منظور بررسی روند پرواز در این فرودگاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهردار و جمعی از مسئولان ادارات، نهادها، پیمانکاران و صاحبان صنایع و شرکت‌ها برگزار شد، حاضران به بیان برخی مشکلات پیش روی این فرودگاه و ارائه راهکار در راستای برطرف کردن مشکلات پرداختند.

عدم لحاظ شدن فرودگاه گچساران در سایت فروش اینترنتی بلیط و در نتیجه عدم دسترسی مردم نقاط مختلف کشور برای خرید بلیط از طریق سایت، لزوم تبلیغ و اطلاع‌رسانی مناسب برای مردم به منظور همکاری در خرید بلیط و استفاده از فرودگاه نفت گچساران و لزوم اختصاص خط واحد شهری در مسیر فرودگاه برای جابه‌جایی مسافران از جمله دغدغه‌ها و مشکلات طرح‌شده در این جلسه بود.

فرماندار گچساران در این جلسه اظهار کرد: راه‌اندازی فرودگاه گچساران و برقراری پرواز هواپیما در این فرودگاه از نیازهای اساسی این شهرستان بود که با همت و تلاش ویژه دست‌اندرکاران و مسئولان، این مهم محقق شد.

محمد شفیعی برقراری پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران را یک رویداد بزرگ و مهم دانست و یادآور شد: در مرکز استان نیز چنین پروازی وجود ندارد.

وی با تأکید بر لزوم تبلیغ و اطلاع‌رسانی صحیح، مناسب و گسترده از پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران افزود: باید زمینه استقبال و استفاده عموم مردم استان و شهرستان‌های همجوار از این فرودگاه فراهم شود.

شفیعی بیان داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها و به ویژه صاحبان شرکت‌ها، صنایع و پیمانکاران، کسری بلیط‌های پرواز این فرودگاه را تا مقطع زمانی خاصی جبران می‌کنیم.

وی یادآور شد: در این مدت باید تلاش بیشتری برای تبلیغ این پرواز صورت گیرد تا در چند پرواز آینده و با استقبال گسترده از این فرودگاه، دیگر نیازی به خرید چارتر بلیط در جلسات این‌چنینی وجود نداشته باشد.

شفیعی از مدیرعامل شرکت هواپیمایی آیسان‌گشت که عهده‌دار فروش بلیط پرواز هواپیما در این فرودگاه است، خواست تا پرواز این فرودگاه را در لیست هواپیماهای کشوری قرار دهد تا زمینه خرید بلیط به صورت اینترنتی برای عموم مردم در نقاط مختلف کشور فراهم شود.

سید عبدالکریم قاضی‌فر شهردار دوگنبدان نیز در این جلسه از اختصاص یک خط واحد شهری در روزهای برقراری پرواز هواپیما در مسیر فرودگاه برای رفاه حال مسافران خبر داد.

به گزارش فارس، پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه نفت گچساران روزهای یکشنبه هر هفته از تهران به گچساران و بلعکس برقرار بوده و استفاده از این فرودگاه برای عموم مردم در نقاط مختلف کشور آزاد است.

این پرواز از ساعت 13 و 25 دقیقه از تهران به گچساران و ساعت 15 و 25 دقیقه از گچساران به تهران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول