اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان تاکید کرد

افزایش مراودات دو کشور با پرواز مستقیم استانبول به اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: با پرواز مستقیم استانبول به اصفهان و بالعکس مراودات دو کشور در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه بیشتر می‌شود.

افزایش مراودات دو کشور با پرواز مستقیم استانبول به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی قاسم‌زاده در مراسم افتتاحیه پروازهای استانبول ـ اصفهان ضمن خوش آمدگویی به هیئت ترکیه برای این افتتاح این خط پرواز اظهار کرد: اصفهان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعت و گردشگری در ایران است.

وی با بیان اینکه با برقراری این پرواز مستقیم، اصفهان با دنیای خارج ارتباط بیشتر و بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: با برقراری این پروازها دو ملت جمهوری اسلامی ایران و ترکیه از طریق خط پرواز مستقیم به اصفهان بیشتر نزدیک می‌شوند.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه این خطوط پرواز افزایش بیشتری در توسعه مراودات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه دارد، گفت: همچنین از طریق این پرواز صاحب گسترش صنعت توریست از کشور ترکیه به اصفهان که جزو هفت شهر گردشگری دنیا است می‌شویم.

وی اضافه کرد: امید می‌رود برقراری این پرواز زمینه افزایش صادرات استان اصفهان و نیز صنعت، مشاغل، دانشگاهیان و همچنین صادرات فرش و صنایع دستی باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: به مدیر عامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین اعلام می‌کنیم که آماده پذیرش هرگونه تعاملات از سوی کشور دوست و برادر ترکیه هستیم.

انتهای پیام/63015/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول