اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبود دستگاه آر وی آر باز کار دست تبریزی‌ها داد

لغو 11 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بین‌المللی تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش برف و نبود دید 11 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه تبریز لغو و 9 پرواز نیز با تأخیر انجام شد.

لغو 11 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بین‌المللی تبریز

علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از دیروز و با آغاز بارش برف در آذربایجان‌شرقی، تا این لحظه 9 پرواز تا ساعت 20 و 30 دقیقه با تأخیر انجام شد که میانگین تأخیر این پروازها 100 دقیقه برای هر پرواز بوده است.

وی افزود: با شدت گرفتن بارش‌ها از ساعت 20 دیروز تا این لحظه 11 پرواز در مسیرهای تبریز - تهران با هفت پرواز رفت و برگشت، پرواز رفت و برگشت مسیر تبریز - اصفهان و پرواز رفت و برگشت مسیر تبریز - استانبول لغو شده است.

رستمی از انجام یک پرواز فوق‌العاده به مقصد تهران تا دقایقی بعد خبر داد و گفت: این پرواز به منظور انتقال مسافرانی که ضرورت حضورشان در تهران وجود دارد، انجام می‌شود.

وی کاهش دید تا دو کیلومتر را دلیل عمده تأخیرها عنوان کرد و گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی کاهش دید بین دو تا شش کیلومتر در نوسان خواهد بود و حداقل دید برای انجام پروازها نیز سه کیلومتر است.

رستمی یادآور شد: نصب دستگاه آر وی آر می‌توانست از لغو و تأخیر بسیاری از پروازهای یاد شده جلوگیری کند.

این مقام مسئول در حمل و نقل هوایی استان از مسافران خواست قبل از حضور در فرودگاه حتماً با اطلاعات پرواز فرودگاه تبریز با شماره‌های 5234701 تا چهار و 199 که مختص مسافران مستقر در تبریز است، هماهنگی کرده و با آگاهی از لغو یا تأخیر پروازها به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی مراجعه کنند.

انتهای پیام/60002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول