اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

افتتاح دومین فرودگاه گچساران کمک بزرگی به توسعه استان می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت گفت: افتتاح دومین فرودگاه استان در گچساران کمک بسیار بزرگی به پیشرفت و توسعه استان می‌کند.

افتتاح دومین فرودگاه گچساران کمک بزرگی به توسعه استان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نماز وحدت‌بخش جمعه امروز با حضور گسترده نمازگزاران در مصلای نماز جمعه باشت اقامه شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه اول نماز جمعه این هفته اظهار داشت: واقعه عاشورا درس‌های بسیار بزرگی برای بشریت داشت.

وی با بیان این‌که درس سازش‌ناپذیری در اسلام یکی از مهم‌ترین درس‌های واقعه عاشورا است، عنوان کرد: سازش‌ناپذیری در مقابل کفر از سفارشات اسلام و سیره پیامبر اسلام و ائمه است.

خطیب جمعه باشت خاطرنشان کرد: پیامبر و ائمه هیچ‌گاه از مبانی اصولی و اعتقادی اسلام نگذشتند و معامله نکردند.

عبودی تصریح کرد: پیامبر هرگز از اصول و ارزش‌های اسلام کوتاه نیامدند و امروز همه وظیفه داریم در مقابل هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

امام جمعه باشت با اشاره به این‌که امام علی (ع) نیز هرگز از اصول کوتاه نیامدند، اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر (ص) ابوبکر به ناحق خلافت را در درست گرفت و امام علی (ع) به خاطر حفظ اسلام سکوت کردند چراکه خلافت را برای حفظ اسلام می‌خواستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت خاطرنشان کرد: ما عزت، اقتدار و شرافت خود را نمی‌فروشیم چراکه این از درس‌های عاشورا است که برای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ارزش قائل شویم.

وی به شکار دومین پهپاد آمریکا توسط نیروهای نظامی ایران اسلامی در چند روز گذشته در خلیج فارس اشاره کرد و افزود: شکار این هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی بدون سرنشین آمریکا توسط نیروی نظامی نشان از آمادگی و توان نظامی ایران اسلامی دارد.

خطیب جمعه باشت خطاب به دشمنان ایران اسلامی هشدار داد: تمام تحرکات دشمنان زیر ذره‌بین است و هر بار که دشمنان اقدامی کنند با اقدام به موقع نیروهای نظامی ایران ناکام خواهند ماند.

عبودی به افتتاح فرودگاه گچساران اشاره کرد و افزود: افتتاح دومین فرودگاه استان در گچساران کمک بسیار بزرگی به پیشرفت و توسعه استان می‌کند و این فرودگاه باعث تسریع در حمل و نقل در استان و شهرستان‌های همجوار می‌شود.

انتهای‌پیام/82003/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول