اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدت سه هفته

تمام بلیط‌های پرواز فرودگاه نفت گچساران خرید تضمینی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان، رؤسای دانشگاه‌ها و صاحبان شرکت‌ها و صنایع در گچساران و برای مدت سه هفته، 95 بلیط پرواز فرودگاه نفت گچساران به مقصد تهران خرید تضمینی شد.

تمام بلیط‌های پرواز فرودگاه نفت گچساران خرید تضمینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه بررسی موانع و مشکلات فرودگاه نفت گچساران ظهر امروز و با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، شهردار و جمعی از مسئولان، رؤسای ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها و صاحبان و مدیرعاملان شرکت‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه ضمن بیان اهمیت راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان، پرواز هواپیمای فوکر 100 در این فرودگاه را امتیازی بزرگ برای گچساران عنوان کرد.

محمد شفیعی با تشکر از مجموعه مسئولان و صاحبان صنایع و مراکز صنعتی گچساران به خاطر همکاری در خرید تضمینی بلیط‌های پرواز این فرودگاه اظهار کرد: این همکاری نشان از همت والای شما و توجه به پیشرفت و توسعه شهر دارد.

* تشکیل کمیته نظارت بر روند عملکرد مالی و عملیاتی فرودگاه گچساران

وی بیان داشت: این پرواز به صورت یک روز در هفته صورت می‌گیرد که پس از مدتی رایزنی‌ها و اظهار نظرات کارشناسی به منظور افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه ارائه و اجرایی می‌شود.

شفیعی راه‌اندازی فرودگاه و برقراری پرواز هواپیما در گچساران را از نیازهای اساسی و دیرینه مردم این شهرستان دانست.

وی یادآور شد: فرودگاه گچساران نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت این شهرستان و شهرستان‌های همجوار دارد و به همین منظور اطلاع‌رسانی برای پرواز هواپیما در فرودگاه این شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با برقراری پرواز در این فرودگاه امکان ایاب و ذهاب هر چه بیشتر اساتید دانشگاهی، پزشکان متخصص و افراد برجسته کشوری به این شهرستان و منطقه فراهم می‌شود.

شفیعی از همت جمعی و تلاش همه مسئولان، مردم و افراد متمکن در راستای خرید بلیط‌های پرواز فرودگاه گچساران برای راه‌اندازی این فرودگاه تشکر و قدردانی کرد.

وی از تشکیل کمیته نظارت بر روند پرواز هواپیمای فرودگاه گچساران خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از فرمانداری، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورای شهر و نماینده‌ای از سوی صاحبان صنایع و کارخانجات تولیدی گچساران بوده و بر عملکرد مالی و عملیاتی فرودگاه نظارت دارد.

به گزارش فارس، در این جلسه 95 صندلی پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه نفت گچساران به مدت سه هفته خریداری شد که یکی از بلیط‌های این پرواز هم به نام جانباز شیمیایی گچساران مرحوم طهماسب غلامی توسط پسر جانبازش ابوالحسن غلامی خریداری و نامگذاری شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول