اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

برگزاری آموزش‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه/آشنایی کودکان با ایمنی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری آموزش‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: به منظور آشنایی و آموزش کودکان، این قشر در بازدید خود از فرودگاه توحید جم با مقوله ایمنی در آتش‌نشانی آشنا شدند.

برگزاری آموزش‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه/آشنایی کودکان با ایمنی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان‌منشادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و این پالایشگاه در سبد انرژی کشور نقش مهمی دارد و براساس آمار موجود، بیش از 27 درصد گاز کشور توسط این پالایشگاه تأمین می‌شود.

وی از برگزاری آموزش‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: فرهنگ‌سازی زیست‌محیطی لازمه اصلی نجات و حفظ محیط زیست است و این پالایشگاه همواره تلاش می‌کند آموزش‌های لازم را در این ارتباط برای کارکنان برگزار کند.

رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از آموزش کودکان ساکن شهرک توحید با موضوعات مربوط به ایمنی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی و آموزش کودکان مهد کودک شهرک‌های مسکونی، این کودکان در بازدید خود از فرودگاه توحید جم با مقوله ایمنی در آتش‌نشانی این فرودگاه آشنا شدند.

دهقان‌منشادی تصریح کرد: کودکان در این آموزش از نزدیک شاهد فعالیت‌هایی در راستای فرود هواپیما و نحوه پرواز، چگونگی کار خودروی آتش‌نشانی (مانیتور)، آژیر خودرو، چراغ گردان، پوشیدن لباس آتش‌نشانی توسط آتش‌نشانان و افسران ایمنی زمینی بودند.

وی در ادامه از آنالیز پساب ورودی و خروجی تصفیه‌خانه‌های پساب شهرک توحید خبر داد و گفت: آنالیز پساب ورودی و خروجی تصفیه‌خانه‌های پساب شهرک‌های مسکونی همواره مورد توجه بوده و در این راستا در سال جاری اقدامات مهمی صورت گرفته است.

دهقان‌منشادی بیان کرد: تعامل و ارتباط مستمر با آزمایشگاه معتمد محیط زیست در راستای آنالیز پساب ورودی و خروجی تصفیه‌خانه‌های پساب شهرک از طریق واحد محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم یکی از این اقدامات است.

وی یادآور شد: این کار به منظور نمونه‌برداری و آنالیز پساب ورودی و خروجی تصفیه‌خانه‌های پساب توحید و 2500 واحدی و بررسی نتایج آنالیز پساب ورودی و خروجی تصفیه‌خانه‌های پساب شهرک توحید انجام می‌شود.

رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از نظارت بر آب آشامیدنی مصرفی در شهرک‌های مسکونی جم خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای اطمینان از سلامت آب مصرفی ساکنان این شهرک‌ها اقدامات مؤثری در راستای نظارت بر آب آشامیدنی مصرفی در شهرک‌های مسکونی دارند.

دهقان‌منشادی افزود: بازدید از اماکن، نواحی مسکونی، مهدکودک‌های شهرک، محوطه ورزشگاه توحید، نخلستان 2500 واحدی، تصفیه‌خانه توحید و 2500 واحدی، بیمارستان توحید و... در راستای کنترل آب آشامیدنی این اماکن همواره مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: نظارت بر آب آشامیدنی و مصرفی شهرک‌ها در بخش‌های مخازن آب شرب 2500 و 372 واحدی و بازارچه 2500 واحدی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این بخش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2451/ذ/ش/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول