اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد

لغو پروازهای ارومیه به مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: عدم استقبال مسافران از پروازهای ارومیه به مشهد دلیل اصلی لغو پروازهای این مسیر است.

لغو پروازهای ارومیه به مشهد

کمال پرهیزکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تایید لغو پروازهای ارومیه - مشهد، اظهار داشت: پروازهای مشهد در برنامه زمستان اعلام شده از طرف شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تور حذف شده به طوری که این پروازها از طریق راه‌های دیگر انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه پروازهای ارومیه به مشهد از تاریخ هشت آبان ماه امسال حذف شده افزود: در حال حاضر این پروازها به صورت ارومیه - تهران -مشهد صورت می‌گیرد و در صورت وجود متقاضی از این طریق به درخواست‌های آن‌ها جوابگو می‌شویم.

وی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل در راستای برقراری دوباره این پروازها خبر داد و بیان داشت: در حال رایزنی با شرکت‌هـای هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی برای برقراری مجدد پروازهای مشهد هستیم به طوری که در صورت توافق، در سریع‌ترین زمان این پروازها برقرار می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: البته دور از ذهن نیز نماند که شرکت‌های هواپیمایی در صورت تضمین تعداد مسافر کافی در این مسیر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/61009/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول