اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت استقبال مردم از پروازها محقق می‌شود

اجرای مصوبه سفر دوم هیئت دولت مبنی بر افزایش 2 پرواز در فرودگاه خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیریهای نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی روزانه یک پرواز منظم در فرودگاه خرم‌آباد دایر شده است.

اجرای مصوبه سفر دوم هیئت دولت مبنی بر افزایش 2 پرواز در فرودگاه خرم‌آباد

ابراهیم آقا‌محمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد عنوان کرد: به دنبال سئوال نمایندگان لرستان از وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاهش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و عدم اجرای مصوبه سفر دوم هیئت دولت مبنی بر افزایش پروازها به روزی دو پرواز در صورت استقبال مردم و در طی مذاکرات وزارت راه و شهرسازی اعلام شده که تا نیمه اول دی ماه جاری پروازهای فرودگاه خرم‌آباد روزانه به یک پرواز منظم برسد.

وی ادامه داد: در صورت استقبال مردم از این پروازها، مصوبه سفر دوم هیئت دولت مبنی بر افزایش دو پرواز در فرودگاه خرم‌آباد اجرایی می‌شود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان لرستان اصرار به پروازهای ایران ایر و دایر شدن شرکت‌های معتبر در این فرودگاه هستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اعلام نظرهای کارشناسی، فرودگاه خرم‌آباد با هیچ مانعی جهت پرواز هواپیمایی مانند ایران ایر مواجه نیست.

وی تصریح کرد: بی توجهی‌ها و بی‌نظمی‌هایی که تاکنون بر پروازهای خرم‌آباد حاکم بوده باعث لطمه جبران‌ناپذیری در بحث توسعه لرستان شده چراکه علت نامنظم بودن پروازها باعث شده مسئولان دولتی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، اساتید دانشگاه، ایران‌گردان و جهان‌گردان و ... رغبتی به سفر به لرستان از راه زمینی که باعث صرف وقت و مشکلات دیگر می‌شود، نداشته باشند.

آقا‌محمدی یادآور شد:  این سئوال برای مردم لرستان مطرح است که چرا باید از 500 پرواز در روز در سطح کشور، سهم لرستان نصف این تعداد پرواز باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: نمایندگان لرستان در این زمینه و در دفاع از حقوق مردم و تا تحقق خواسته‌های مردم این موضوع را رها نمی‌کنند.

آقامحمدی تصریح کرد: انتظار ما جدا از وظیفه نمایندگی از مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی که خود چند سالی در لرستان مسئولیت داشته و با علت‌های عقب‌ماندگی لرستان آشنا است، این است که این موضوع را که در حوزه کاری وی قرار دارد به نحو مطلوب برای توسعه لرستان انجام دهد.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول