اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد

6 آذر نخستین پرواز هواپیمای فوکر 100 از فرودگاه گچساران به تهران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: نخستین پرواز رسمی هواپیمای فوکر 100 فرودگاه این شهرستان، دوشنبه ششم آذر از گچساران به مقصد تهران انجام می‌شود.

6 آذر نخستین پرواز هواپیمای فوکر 100 از فرودگاه گچساران به تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل امروز در نشست با فرماندار، امام جمعه، مدیران و رؤسای ادارات و نهادهای گچساران با بیان اینکه ایجاد و راه‌اندازی فرودگاه و پرواز در یک منطقه سبب رونق آن می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی فرودگاه و عملیاتی شدن پرواز در آن سبب رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، علمی، اقتصادی، پزشکی و فرهنگی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز این اتفاق و رویداد مهم در گچساران شکل گرفته و طی روزهای آینده شاهد نخستین پرواز هواپیمای فوکر 100 از فرودگاه این شهرستان به مقصد تهران هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه گچساران همکاری و تعامل داشتند، افزود: فراز و نشیب‌های زیادی تا رسیدن به مرحله پایانی و مهم فرودگاه گچساران به وجود آمد.

پاکدل برقراری پرواز فوکر 100 در این فرودگاه را خواسته و آرزوی دیرینه همه مردم و مسئولان دانست و یادآور شد: به هر حال تمامی مشکلات و موانع موجود برطرف شده و همه چیز برای انجام نخستین پرواز رسمی از این فرودگاه آماده شده است.

پاکدل با اشاره به شرط شرکت هواپیمایی ایرلاین فرودگاه گچساران مبنی بر خرید تمامی صندلی‌های هواپیما برای برقراری پرواز گفت: شرکت هواپیمایی شرط انجام پرواز از گچساران به تهران را تکمیل ظرفیت و خرید همه صندلی‌های هواپیما، شامل سه پرواز رفت و سه برگشت اعلام کرده بود که در این زمینه بسیاری از ادارات و نهادها همکاری لازم را انجام دادند.

وی بیان داشت: دوشنبه 29 آبان نخستین موعد مقرر شده برای پرواز هواپیمای فوکر 100 از گچساران به تهران بود که به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب این پرواز به دوشنبه ششم آذر تغییر یافت.

پاکدل با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیمایی و با بیان اینکه این افزایش قیمت بلیط در همه فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: افزایش قیمت بلیط هواپیما نباید کوچکترین تأثیری در انجام این پرواز داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگرچه برخی از افراد حقوقی و شرکت‌ها از همکاری در زمینه خرید بلیط امتناع کردند اما برای رشد، توسعه و پیشرفت آینده گچساران این پرواز لازم و ضروری است.

پاکدل اقدام ابوالحسن غلامی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس گچساران در خرید صندلی به نام پدر جانباز مرحوم خود را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: ایشان به خاطر کمک به رشد و توسعه شهرستان یکی از صندلی‌های هواپیما را خریداری کرده است.

وی یادآور شد: ایشان کارمند شرکت نفت گچساران بوده و می‌توانست پرواز خود را از طریق بلیط‌های خریداری ‌شده نفت انجام دهد.

به گزارش فارس، در جلسه خرید تضمینی بلیط‌های پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه گچساران، یکی از بلیط‌های این پرواز به نام جانباز شیمیایی گچساران مرحوم طهماسب غلامی توسط پسر جانبازش ابوالحسن غلامی خریداری و نامگذاری شد.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز و با حضور در فرمانداری این شهرستان پیگیر خرید تضمینی تمامی بلیط‌های این پرواز توسط ادارات، نهادها و شرکت‌های خصوصی و پیمانکاری گچساران شد که بنا به گفته رئیس این اداره، بلیط‌های پرواز تا سه هفته خرید تضمینی و هزینه بلیط‌ها به حساب شرکت هواپیمایی واریز شد.

انتهای پیام/82001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول