اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال کاشان:

تیم فوتسال کاشان بیمار است/ مشکل امکانات داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال کاشان، این تیم را تیمی بیمار و بدون روحیه و انگیزه برای مقابله با حریفان معرفی کرد.

تیم فوتسال کاشان بیمار است/ مشکل امکانات داریم

سعید محمودی بعد از تساوی خانگی شاگردانش مقابل هومن‌سازه ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هر چند عجله بازیکنان تیم کاشان یکی از عوامل کسب نتیجه مساوی در این دیدار خانگی بود اما مهمترین عامل توقف تیم در این بازی وجود مسئله روحی و روانی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و حواشی است که در اطراف تیم وجود دارد.

وی افزود: این مسائل موجب شده تا تیم سالم و شادابی نداشته باشیم و در یک کلام باید گفت تیم فوتسال کاشان تیمی بیمار، بدون روحیه و انگیزه برای مقابله با حریفان است.

سرمربی تیم فوتسال کاشان یادآور شد از ابتدای فصل تاکنون تمام سعی و تلاش‌ کادر فنی بر این بوده است تا مسائل روحی و روانی بازیکنان تیم را برطرف کنیم اما مشکلات به قدری بزرگ است که هیچ کاری از عهده هیچ فردی به تنهایی بر نمی‌آید.

محمودی افزود: آماده نبودن بازیکنان به لحاظ شرایط روحی و روانی بیرون از زمین مسابقه، موجب می‌شود بازی چهار بر یک برده در برابر حریف شش نفره انتهای جدولی با مساوی چهار بر چهار به پایان برسد.

وی دیدار مقابل هومن‌سازه ماهشهر را یکی از بدترین نتایج دوران مربی‌گری خود اعلام کرد و گفت: هر چند در این دیدار برخی شرایط دست به دست یکدیگر داد تا بازی با نتیجه مساوی به پایان رسد اما باید پذیرفت که تیم فوتسال کاشان به لحاظ امکانات با تیم‌های لیگ دسته اول کشور قابل مقایسه نیست. 

محمودی ابراز داشت: ما نیز از نتیجه به دست آمده رضایت نداریم اما از تیمی که هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شود به طوری که بازیکنانش از داشتن لباس گرمکن هم محروم هستند دیگر نباید انتظار زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتسال کاشان در ادامه با اشاره اینکه، تیم کاشان تیمی بوده که چهار هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم، سرنوشت صعودش به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور‌ مشخص شده، عنوان کرد: در آن مقطع از زمان اعلام کردم برنامه‌‌هایمان برای موفقیت در لیگ یک باید از امروز آغاز شود ولی هیچ توجهی به آن نشد.

محمودی افزود: تیم فوتسال کاشان به لیگ یک کشور صعود می‌کند اما بازیکنان آن از داشتن یک جفت کفش استاندارد و یا یک گرمکن محروم هستند.

سرمربی تیم فوتسال کاشان وضعیت این تیم در پایان نیم فصل اول را در هاله‌ای از ابهام دانست و گفت: پیش از آنکه به اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم فکر کنیم دغدغه اصلی این است که بتوانیم بازیکنان فعلی تیم را حفظ کنیم.

به گفته وی، وقتی نمی‌توانیم بازیکنان موجود را حفظ کنیم چه انتظاری است که بازیکن جدید به تیم اضافه شود.

محمودی در ادامه متذکر شد: موفقیت تیم کاشان موفقیت یک مجموعه از جمله سرمربی است و قهرمانی در لیگ دو نیز با دست خالی به دست آمد اما از هیچ‌کس حتی تقدیری هم نشد.

سرمربی تیم فوتسال کاشان در مورد آینده کاری خود در این تیم بیان داشت: اگر مشکلات تیم در نیم‌فصل و هفته آینده برطرف شود در کنار تیم می‌مانم اما اگر مشکلات تیم حل نشود، مجبورم تصمیم دیگری بگیرم.

محمودی تأکید کرد: تیم فوتسال کاشان به لحاظ فنی مشکلی ندارد و در دو بازی قبلی شایستگی‌های فنی خودش را به اثبات رسانیده و اصلی‌ترین مشکل این تیم امکانات است.

وی یادآور شد:  تیم‌هایی در لیگ کشور نتیجه می‌گیرند که امکانات داشته باشند و هر تیمی که امکانات بیشتری داشته باشد نتیجه بهتری می‌گیرد.

انتهای پیام/63009/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول