اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته فوتسال:

کاندلاس اسپانیایی اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شانس خسوس کاندلاس اسپانیایی را برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال بیشتر از سایرین دانست.

کاندلاس اسپانیایی اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است

سید رضا افتخاری که برای تماشای حساس‌ترین بازی هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به قم سفر کرده بود، در حاشیه این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از احتمال انتخاب مدیر فنی سابق تیم ملی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی فوتسال به زودی معرفی می‌شود، چراکه سرمربی تیم ملی باید رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر را به دقت زیرنظر گرفته و بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2013 انتخاب کند.

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که چه مربیانی شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رأس کادر فنی تیم ملی فوتسال را دارند، خاطرنشان کرد: برای این منظور بیشتر روی خسوس کاندلاس، مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی نظر داریم.

وی ابراز داشت: کاندلاس در حال حاضر مشغول آماده کردن روادید سفر به ایران است و به زودی در جلسه‌ای که با وی خواهیم داشت در خصوص نحوه همکاری به عنوان سرمربی احتمالی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

افتخاری اضافه کرد: کاندلاس یک مربی علم‌گرا در فوتسال دنیا است و با توجه به اینکه برای نزدیک شدن به تیم‌های برتر فوتسال دنیا باید از علم روز این رشته ورزشی برخوردار باشیم، حضور وی در رأس کادر فنی تیم ملی می‌تواند کمک شایانی به تحقق اهداف ما در توسعه فوتسال کشور و موفقیت تیم ملی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه‌های داخلی و از جمله حسین شمس مدنظر کمیته فوتسال برای سرمربیگری تیم ملی هستند یا خیر؟ بیان داشت: طبیعی است که با توجه به سابقه‌ای که حسین شمس دارد، قطعا با وی نیز در خصوص این موضوع دیدار خواهم داشت، اما هنوز نمی‌توانم به طور دقیق بگویم که آیا ممکن است که شمس سرمربی تیم ملی شود یا خیر؟

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: باید شرایط فعلی فوتسال کشورمان را برای حضور حسین شمس در رأس کادر فنی تیم ملی فوتسال بررسی کرده و سپس در خصوص همکاری با وی تصمیم‌گیری کنیم.

این مسئول در پایان یادآور شد: ما برای توسعه فوتسال در کشور با مدیران باشگاه‌ها جلسات مختلفی خواهیم داشت، چراکه فوتسال این شرایط را دارد که نسبت به شرایط فعلی پیشرفت کرده و به سطوح بالاتری در آسیا و جهان برسد.

انتهای پیام/78002/ذ/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول