اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتسال کرمان خبر داد

جذب 3 بازیکن سرباز در تیم فوتسال کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان گفت: تیم فوتسال مقاومت کرمان در نیم‌فصل دوم مسابقات دسته اول باشگاه‌های ایران سه بازیکن سرباز را جذب می‌کند.

جذب 3 بازیکن سرباز در تیم فوتسال کرمان

رضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی تیم  مقاومت کرمان در برابر دایتی از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال کشور اظهار داشت: این پیروزی‌ها نشان‌دهنده شایستگی‌های این تیم و مجموعه مدیریتی آن است و امیدوارم با توجه به همکاری صورت گرفته بین هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه مقاومت بتوانیم شاهد حضور این باشگاه در لیگ برتر فوتسال ایران باشیم.

شجاعی افزود: قطعا این پیروزی‌ها و ادامه آنها نقش موثری در افزایش روحیه بازیکنان تیم و کادر فنی در ادامه مسابقات دارد و آنها را برای روزهای سخت‌تر لیگ آماده‌تر می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد چگونگی جذب سربازان وظیفه در این تیم تصریح کرد: امتیاز باشگاه مقاومت در فاصله زمانی یک هفته مانده به آغاز مسابقات به کرمان منتقل شد و به همین دلیل فرصت کافی برای جذب بازیکنان سرباز و ملی‌پوشان تیم‌های امید در این تیم وجود نداشت.

شجاعی ابراز داشت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان اداره فوتسال فدارسیون، تیم فوتسال مقاومت کرمان در نیم‌فصل دوم مسابقات دسته اول باشگاه‌های ایران سه بازیکن سرباز را جذب می‌کند.

وی افزود: یک بازیکن کرمانشاهی و دو بازیکن مشهدی در نیم فصل دوم مسابقات با عنوان سرباز جذب این باشگاه و تیم فوتسال مقاومت می‌شوند.

وی با قدردانی از حضور تماشاگران در سالن و حمایت از تیم مقاومت بیان داشت: امیدوارم این حمایت‌ها ادامه یابد و باید از حضور تماشاگران در کنار تیم و تشویق فوتسالیست‌های جوان کرمان تشکر کنم.

انتهای پیام/80011/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول