اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال مقاومت:

فوتسال استان‌ها رو به پیشرفت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: فوتسال کشور ما طی چند سال اخیر پیشرفت خیلی خوبی در سطح آسیا و جهانی داشته است و فوتسال استان‌ها رو به پیشرفت است.

فوتسال استان‌ها رو به پیشرفت است

محسن لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرمان به دیدار اخیر تیمش برابر نماینده اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این بازی با ناکامی تیم ما همراه بود، همه مسائل و اتفاقات آن دیدار را فراموش کرده‌ایم.

وی افزود: پس از این دیدار تمرینات تیم همه روزه و با حضور تمام‌ نفرات تیم برگزار شد، بازیکنان تیم در وضعیت خوبی قرار دارند و برای کسب امتیاز و شکست تیم حریف از روحیه خوبی برخوردار هستند.

لنگری عنوان کرد: به عقیده من پیروزی در مقابل نماینده مازندران دور از دسترس نیست و بازیکنان ما با پیروزی در این دیدار می‌توانند با روحیه بهتری به ادامه مسابقات فکر کنند.

وی فوتسال کرمان را مستعد و برخوردار از توان و ظرفیت لیگ برتری شدن دانست و ابراز داشت: فوتسال کشور ما طی چند سال اخیر پیشرفت خیلی خوبی در سطح آسیا و جهانی داشته است، البته این پیشرفت تاثیر‌گذاری خوبی در فوتسال استان‌ها داشته و همگام با فوتسال ملی، فوتسال در شهرستان‌ها روند رو به جلوی خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان یکی از مشکلات و موانع پیش روی فوتسال در استان را عدم حمایت‌های کافی از سوی حامیان مالی در چند سال اخیر دانست و افزود: ‌در فصل جدید با همکاری هیئت فوتبال و کمیته فوتسال باشگاه مقاومت حمایت خوبی را از این تیم انجام داده است.

لنگری بیان داشت: ‌امیدوارم با پیروزی مقابل نماینده مازندران بتوانیم گام بلندی را در راستای نزدیک شدن به صدر جدول مسابقات و عقب نماندن از کورس رقابت با تیم صدر جدول ‌برداریم.

به گزارش فارس، تیم فوتسال مقاومت کرمان در پایان هفته پنجم مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور 10 امتیازی است و در مکان دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/80011/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول