اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

برترین‏های فوتسال شاهرود معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام بسیج شاهرود پایان یافت و برترین‏های این دوره از رقابت‏ها معرفی شدند.

برترین‏های فوتسال شاهرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان شاهرود ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: مسابقات فوتسال ناحیه‌ای بسیج با هدف گرامیداشت هفته بسیج و ایجاد انگیزه و شناسایی بازیکنان و تیم‌های برتر به مدت چهار روز برگزار شد.

مجید کبابی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات هشت تیم برتر از حوزه‌ها و کانون‌های بسیج حضور داشتند، افزود: با برگزاری مسابقات حوزه‌ای بسیج، تیم‏های برتر برای مسابقات ناحیه‌ای معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقات با حضور تیم‌های برتر حوزه و کانون‌های بسیج در سالن‌های فوتسال جهاد کشاورزی، شهرک بهارستان و شهرک شهید بهشتی برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در دیدار نهایی این دوره از مسابقات که به صورت تک حذفی برگزار شد، تیم حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف سه بر یک تیم حوزه مقاومت حمزه سیدالشهدا را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

کبابی بیان داشت: به تیم اول و دوم این مسابقات کاپ و هدایایی از طرف تربیت‌بدنی سپاه شاهرود اهدا شد و تیم برتر این مسابقات با توجه به اعلام تربیت‌بدنی بسیج استان سمنان، به عنوان نماینده بسیج سپاه شاهرود در مسابقات استانی حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دیگری نیز برای ترویج فرهنگ ورزش عمومی و قهرمانی در بسیج داریم، افزود: با توجه به حضور در تربیت‌ بدنی سپاه شهرستان شاهرود و برآورد ظرفیت‏های موجود در پایگاه‌های بسیج، در آینده مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی برای برادران و خواهران بسیجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/22494/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول