اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم فوتسال صبا عشق و غیرت را معنی می‌کند

کل قرارداد فوتسالیست‌های صبا برابر یک نیمکت‌نشین فوتبالی

خبرگزاری فارس: از این نکته اطمینان داریم که کل قرارداد بازیکنان فوتسال صبا به اندازه قرارداد بازیکنی است که روی نیمکت ذخیره فوتبال صبا می‌نشیند و با بی‌خیالی تمام آدامس می‌جود.

کل قرارداد فوتسالیست‌های صبا برابر یک نیمکت‌نشین فوتبالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صدرنشینی تیم فوتسال صبای قم در مسابقات لیگ برتر در روزهایی به دست آمد که فوتبالیست‌های میلیونر و پرادعای صبا با شدت هرچه تمام‌تر در حال رسیدن به انتهای جدول هستند.

بچه‌های دوست داشتنی فوتسال صبا ثابت کردند که همه چیز در پول خلاصه نمی‌شود و معیارهای دیگری نیز در فوتبال وجود دارد. این بچه‌های دوست داشتنی برخلاف همتایان فوتبالیشان غیرتمندانه از تمام وجود و انرژی‌شان برای اعتلای نام قم مایه گذاشتند و البته از آنها جز این انتظاری نمی‌رفت.

رسیدن به چنین جایگاه ارزشمندی از این نظر اهمیت دارد که در همین استان قم بودند اشخاصی که در ابتدای فصل هیچ علاقه‌ای به تیم‌داری در فوتسال نداشتند و چوب حراج بر سر این تیم زدند و هر آنچه از دستشان برآمد برای تضعیف این تیم انجام دادند و اگر حمایت‌های ویژه رئیس هیئت مدیره صبا و تلاش‌های ناصر شریفی نبود امروز نیز فوتسال صبا مانند تیم فوتبالش در حال سقوط آزاد بود.

میلیون‌ها تومان پول به جیب بازیکنانی مثل خلیلی و طهماسبی و سرمربی تیم یعنی مرفاوی ریختند، اما این‌ها حتی به تلفن‌های بچه‌های فوتسال هم جواب نمی‌دادند و در زمان اعزام این تیم به مسابقات خارج از استان خیلی راحت به بهانه نداشتن پول سلب مسئولیت می‌کردند.

آیا کسی می‌داند قرارداد امثال علیرضا وفایی، محمد کرمانی و قاسم عروجی و بسیاری دیگر از بچه‌های مظلوم فوتسال صبا که این چنین با توپ شعبده بازی می‌کنند چقدر است؟

آیا هواداران صبا می‌دانند که اصغر حسن‌زاده با آن همه پیشنهادات داخلی و خارجی با چه مبلغی فقط به عشق مردم قم در صبا بازی می‌کند؟ فقط از این نکته اطمینان داریم که کل قرارداد بازیکنان فوتسال صبا به اندازه قرارداد بازیکنی است که روی نیمکت ذخیره فوتبال صبا می‌نشیند و با بی‌خیالی تمام آدامس می‌جود.

وقتی شاهدیم با تمام این موارد که تنها گوشه‌ای از واقعیت‌های فوتسال صباست بچه‌های این تیم خود را ملزم می‌دانند همشهریان خود را با کسب بردهای پی در پی خوشحال کنند وظیفه ما در قبال این از خودگذشتگی‌ها چیست؟

شک نداریم با تمام بی‌عدالتی‌های آشکاری که در گذشته نسبت به تیم فوتسال صبا روا شده است، این تیم با غیرتی که خاص بچه‌های قم است فقط به قهرمانی لیگ و حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی و ایستادن بر قله آسیا فکر می‌کند آرزویی که با توجه به توان و ظرفیت بازیکنان دوست داشتنی فوتسال صبا دست یافتنی است.

این بازیکنان تا اینجای کار وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و مسئولان و به خصوص مدیرعامل جدید باشگاه بایستی از این به بعد نگاه ویژه‌ای به تیم فوتسال صبا داشته باشد و از نظر مالی نیز آنچنان که شایسته این افتخارآفرینان است عمل شود و از تمام اقداماتی که ممکن است حاشیه را به این تیم تزریق کند جلوگیری کنند.

یکی از آن حواشی که ممکن است در چنین شرایط حساسی گریبان‌گیر تیم فوتسال صبا شود و در روند رو به رشد این تیم ایجاد اختلال کرده و این تیم را وارد حاشیه سازد حضور سرمربی این تیم در انتخابات هیئت فوتبال استان قم است. صبا قبلاً از حضور دو شغله‌ها ضربه خورده و نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود. ناگفته پیداست که در چنین شرایطی حضور همزمان دکتر باقری در پست ریاست هیئت فوتبال و سرمربیگری فوتسال صبا قطعاً به تیم فوتسال آسیب جدی وارد می‌کند و این هرگز پذیرفتنی نیست و ممکن است به قیمت از دست رفتن موقعیت کنونی فوتسال صبا تمام شود که در این صورت فقط هواداران هستند که بهای سنگین آن را خواهند پرداخت و پشیمانی سودی ندارد.

اگر قرار است تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود با درایت و در نظر گرفتن منافع تیم فوتسال صبای قم و هواداران پرشورش باشد تا موقعیتی که سال‌ها فوتسال قم به دنبال آن بوده که همانا قهرمانی مسابقات لیگ برتر و حضور در مسابقات آسیایی است به راحتی از دست نرود.

============

یادداشت: مهدی پاک

============ 

انتهای پیام/2251/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول