اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای وحدت حوزه و دانشگاه؛

مسابقه فوتسال بین حوزه و دانشگاه آزاد جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در راستای وحدت میان حوزه و دانشگاه مسابقه فوتسال میان کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان هفته آینده برگزار می‌شود.

مسابقه فوتسال بین حوزه و دانشگاه آزاد جیرفت برگزار می‌شود

حسن سرحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اردوی یک روزه به امامزاده سید سلطان احمد (ع) واقع در بخش ساردوئیه با حضور 100 دانشجو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در لیگ بازی‌های فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های شهرستان جیرفت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به رتبه نخست دست یافته است، افزود: همچنین در راستای وحدت میان حوزه و دانشگاه مسابقه فوتسال میان کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان هفته آینده برگزار می‌شود.

سرحدی از برگزاری زیارت عاشورا و دعای توسل به مناسبت اربعین حسینی در خوابگاه‌های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خبر داد و تصریح کرد: این خوابگاه‌ها دارای ظرفیت زیاد و امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و سایت‌های اینترنتی هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در راستای رفع کاستی‌ها و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی بازدید منظم هفتگی با حضور مسئولان دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

سرحدی با اشاره به اینکه «شب شعر عاشورایی» با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، بیان داشت:‌ همچنین در بحث فرهنگی جلسه «رابطه با خانواده در اسلام و معرفت اهل بیت (ع)‌» با حضور حجت‌الاسلام اصغر پهلوانی از استادان حوزه علمیه قم در این دانشگاه برگزار شده است.

انتهای پیام/2655/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول