اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش صبای قم:

برای صدرنشینی مجدد در لیگ برتر فوتسال برنامه ویژه داریم

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: صبا از بازیکنان با تجربه و خوبی سود می‌برد و برای کسب سه امتیاز دیدار با هلال احمر آذربایجان شرقی و صدرنشینی مجدد در لیگ برتر برنامه ویژه دارد.

برای صدرنشینی مجدد در لیگ برتر فوتسال برنامه ویژه داریم

علیرضا وفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با تمریناتی که این هفته زیر نظر دکتر باقری برگزار کرده‌ایم، راه‌های مختلفی را برای رسیدن به گل و باز کردن دروازه تیم هلال احمر آذربایجان شرقی مرور کرده و برای پیروزی در این بازی برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

این بازیکن فوتسال با تاکید بر اهمیت پیروزی صبای قم در دیدار این هفته در مقابل تیم هلال احمر آذربایجان شرقی، عنوان کرد: روند حرکتی صبای قم در فصل جاری به صورتی بوده که شانس بسیار خوبی را برای قهرمانی خود در این فصل ایجاد کرده‌ایم.

وفایی تاکید کرد: با وجود آنکه صبای قم در بالای جدول جایگاه خوبی دارد، اما قرار گرفتن سه تیم در کنار ما در فاصله چند امتیازی تیم صبا نشان می‌دهد که ما باید از این بازی حداکثر امتیاز را کسب کرده و منتظر نتیجه دیدار گیتی پسند و منصوری قرچک نیز باشیم تا بار دیگر در لیگ برتر فوتسال صدرنشین شویم.

وی با بیان اینکه جایگاه فوتسال استان قم و تیم صبا بسیار بالا است، تصریح کرد: کسب سه امتیاز دیدار با هلال احمر آذربایجان شرقی برای ما حیاتی است و می‌خواهیم در این بازی هشتمین برد فصل را با سومین پیروزی در مقابل تیم‌های تبریزی کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که صبای قم برای کسب هشتمین برد این فصل خود برابر هلال احمر با چه برنامه‌ای مقابل حریف حاضر می‌شود، افزود: خوشبختانه پیروزی‌های ما در هفته گذشته لیگ برتر تیم را به انسجام و وحدت بسیار خوبی رسانده و توانایی صبای قم به اندازه‌ای است که بتواند برابر هلال احمر با پیروزی زمین را ترک کند.

وفایی افزود: با این وجود هرگز از نتایج خوب این فصل مغرور نیستیم، چرا که در هفته‌های آتی بازی‌های بسیار مهمی در پیش داریم و این تنها نیمی از راهی است که به سوی قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال ختم می‌شود و ما آن را پیموده‌ایم.

وی تاکید کرد: برای جبران دو امتیاز از دست رفته در دیدار خارج از خانه هفته دهم مقابل تیم حفاری اهواز، مجبور به کسب سه امتیاز دیدار با تیم هلال احمر آذربایجان شرقی هستیم و با وجود اینکه این بازی در خانه حریف برگزار می‌شود، مصمم به کسب پیروزی هستیم.

صبای قم و هلال احمر آذربایجان شرقی امشب در دیداری حساس از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول