اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال کاشان:

مشکلات مالی، تیم فوتسال کاشان را از درون متلاشی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال کاشان گفت: مشکلات مالی نماینده فوتسال کاشان در لیگ دسته اول فوتسال کشور، این تیم را از درون متلاشی می‌کند.

مشکلات مالی، تیم فوتسال کاشان را از درون متلاشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، داود عامری صبح امروز در جمع خبرنگاران با ابراز ناراحتی از توجه نکردن مسئولان به تیم فوتسال این شهرستان اظهار داشت: نماینده فوتسال کاشان سزاوار حمایت به مراتب بیشتری از سوی مسئولان شهرستان است.

وی افزود: نماینده فوتسال کاشان هفته گذشته در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، برای مسافرت به مشهد به دلیل مشکلات مالی مجبور به استفاده از اتوبوس‌های رده خارج شده‌ای شد که حتی فاقد وسایل گرمایشی ابتدایی هستند به طوری که اعضای تیم با استفاده از گاز پیک‌نیک خود را گرم کرده و بعد از پشت سر گذاشتن 18 ساعت مسافرت و خرابی اتوبوس خسته و مستأصل به مشهد رسیده و مقابل تیم فردوسی مشهد که یکی از تیم‌های ضعیف رقابت‌ها است تن به شکست سنگینی دادند.

به گفته وی، تیم فوتسال کاشان برای اسکان در مشهد نیز با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد به طوری که از یک سوئیت کوچک و بدون امکانات برای اسکان نزدیک به 20 نفر از اعضای تیم استفاده شد.

سرپرست تیم فوتسال کاشان در ادامه اختصاص نیافتن سالن برای تمرین این تیم را یکی دیگر از مشکلات نماینده کاشان در لیگ دسته اول کشور عنوان کرد و گفت: روز گذشته تیم برای تمرین پیش از بازی با پروفیل مشهد مدت زیادی را پشت درب‌های سالن ورزشی خیابان کارگر معطل شد و این در حالی است که بیش از 20 سالن ورزشی در اختیار تربیت بدنی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و شهرداری شهرستان قرار داده شده است.  

عامری، سالن تختی کاشان را محل بازی‌های تیم فوتسال کاشان در لیگ دسته اول کشور اعلام کرد و گفت: این سالن نیز در اختیار هیئت والیبال است و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده فعالیت دارد که در این میان تمرینات نماینده فوتسال کاشان در این برنامه زمان‌بندی جایگاهی ندارد و تأمین سالن تمرین به دغدغه‌ای برای این تیم تبدیل شده است.

وی، نماینده این شهرستان را حتی در شهر خودش بی‌پناه دانست و گفت: تیم پروفیل مشهد نباید روز پنجشنبه در کاشان احساس غربت کند چرا که نماینده کاشان به عنوان میزبان نیز در شهر خودش هم غریب است و یار و یاوری ندارد.

سرپرست تیم فوتسال کاشان از تلاش یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان کاشان برای رفع مشکلات مالی نماینده کاشان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تقدیر کرد و یادآور شد: این فرد تلاش زیادی برای جذب کمک مالی داشته است اما تلاش‌های انجام شده تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

تیم فوتسال کاشان در هفته چهارم دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بعد از ظهر فردا در سالن تختی از تیم فوتسال پروفیل مشهد پذیرایی می‌کند. 

انتهای پیام/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول