اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

فوتسال باید هرچه سریع‌تر مستقل شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: رشته فوتسال باید هر چه سریع‌تر از حالت کمیته‌ای خارج شده و مستقل شود.

فوتسال باید هرچه سریع‌تر مستقل شود

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی مدیران فوتسال کشور که در فدراسیون فوتبال برگزار شد، نظر جمعی مدیران و دلسوزان این رشته خارج شدن فوتسال از حالت کمیته‌ای و استقلال در قالب نایب رئیس فدراسیون بود که این امر به پیشرفت فوتسال کمک خواهد کرد.

وی با اعلام نارضایتی اکثر مدیران باشگاه نسبت به تغییرات صورت گرفته در کمیته فوتسال، اذعان داشت: از طرف مدیران باشگاه‌های کشور هیچگونه هم‌اندیشی برای تغییرات صورت گرفته، انجام نشده بود و آنان نیز در این جلسه در جریان این تغییرات قرار گرفتند.

عملکرد نیم فصل اول فوتسال دبیری متوسط بود

افشین دبیری عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز را در نیم فصل نخست متوسط خوانده و خاطرنشان کرد: مدعی شدن در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، تلاش و اهتمام بیشتر بازیکنان این تیم را می‌طلبد.

وی افزود: با وجود اینکه بچه‌ها تلاش خود را کردند و از تیم راضی هستیم، اما نتایج تیم رضایت‌بخش نبوده و امیدواریم در نیم فصل دوم شاهد بازی‌های بهتری از تیم فوتسال دبیری باشیم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز حداقل انتظار از این تیم را قرار گرفتن در رتبه‌های سوم و چهارم ذکر کرد و در مورد بهترین و بدترین نتایج نیم فصل این تیم ابراز داشت: بهترین بازی نیم فصل اول دبیری مقابل تیم فرش آرای مشهد و حفاری خوزستان بوده و بازی مقابل شهرداری تبریز و صبای قم نیز جزو ضعیف‌ترین نمایش‌های نیم فصل این تیم است.

مقابل گاز فرصت‌های زیادی از دست دادیم

افشین دبیری با اشاره به پیروزی خفیف تیمش مقابل گاز خوزستان گفت: در این بازی فرصت‌های فراوانی را از دست دادیم و در همان نیمه نخست باید بازی با پنج یا شش گل به سود ما تمام می‌شد.

وی به افت تیمش در نیمه دوم بازی اشاره کرد و افزود: هر تیمی روز خوب و بد دارد و بازی تیم ما در نیمه دوم مقابل گاز خوزستان روز بد تیم بود.

تصمیمات اتحادیه شمال‌غرب فوتسال نتایج مثبتی به همراه داشت

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز به بازتاب نتایج مثبت تشکیل اتحادیه فوتسال شمال‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات چهارجانبه در تعطیلات نتایج مثبتی را به همراه داشته و خوشحال هستیم که بعد از این رقابت‌ها هلال احمر موفق به کسب دو پیروزی در لیگ برتر فوتسال کشور شده و از انتهای جدول جدا شده است و آرزو می‌کنم این تیم بتواند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند.

وی در مورد بازی تیمش با هلال‌احمر در هفته آینده گفت: ما برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان خواهیم شد، با این وجود در انتظار نمایش خوب و تماشاگرپسندی از سوی هر دو تیم هستیم.

وی تاکید کرد: حضور سه تیم از تبریز در لیگ برتر، این منطقه را به قطب فوتسال کشور تبدیل کرده و امیدواریم شاهد موفقیت هر سه تیم در عرصه این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول