اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک فوتسال

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین به مصاف شیرازی‌ها می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قزوین از رویارویی تیم هیئت فوتبال قزوین در لیگ دسته یک فوتسال کشور خبر داد.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین به مصاف شیرازی‌ها می‌رود

اکبر سیمیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال قزوین فردا به مصاف برق شیراز می‌رود.

وی تصریح کرد: این دیدار در چارچوب هفته چهارم از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 فردا در شیراز برگزار می شود.

این مسئول افزود: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در حال حاضر با دو پیروزی و یک تساوی و کسب هفت امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

سیمیاری با اشاره به اینکه تیم هیئت فوتبال قزوین در فصل پیشین رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عملکرد مثبتی از خود نشان داده، عنوان کرد: این تیم در آخرین دقایق بازی خود در مسابقات فصل قبل مقابل شهرداری تبریز شکست خورد تا در آستانه بازی پلی‌آف شانس حضور در رقابت‌های لیگ برتر را از دست بدهد.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قزوین ادامه داد: گرچه بیشتر بازیکنان فصل قبل تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین از این تیم جدا شده‌اند، اما این تیم با استفاده از بازیکنان بومی، جوان و با انگیزه خود نشان داده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سیمیاری با اشاره به مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان گفت: دور رفت مرحله نیمه نهایی این مسابقات برگزار شد که طی آن تیم منتظران قائم اقبالیه که نماینده شهرستان البرز در این رقابت‌هاست با حساب دو بر یک مقابل میهمان خود حسامی آبیک مغلوب شد.

وی عنوان کرد: دیدار تیم‌های قزوینی شهید فرجی و ماهان نیز با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها روز جمعه 10 آذر برگزار خواهد شد بیان داشت: تیم‌های برتر بازی‌های نیمه نهایی راهی فینال می‌شوند تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

سیمیاری متذکر شد: تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها به عنوان نماینده فوتسال استان جواز حضور در مسابقات زیرگروه یا همان لیگ دسته سوم کشور را کسب خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ فوتسال استان قزوین در مرحله مقدماتی با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شده است.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول