اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت برای دومین قهرمانی

حریفان صبای قم در فوتسال امیدهای کشور مشخص می‌شوند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم فوتسال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان صبای قم در فوتسال امیدهای کشور مشخص می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهار دوره از برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان و امید سپری می‌شود، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در نظر دارد فصل جدید این رقابت‌ها را در ماه‌های پایانی سال 91 برگزار کند.

برای همین منظور کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان در نظر دارد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول امید فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور را برگزار کند تا تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در جریان برنامه بازی‌های خود قرار بگیرند.

بر این اساس مراسم قرعه‌کشی پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول امید فوتسال باشگاه‌های کشور روز سی‌ام دی ماه با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ این فصل، در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود تا مدعیان قهرمانی حریفان خود را بشناسند.

امسال تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در گروه‌های مقدماتی برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که تیم فوتسال امید صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های قمی در دوره‌های قبل با نام ارم کیش قم از چهار دوره گذشته یک عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارند و در این فصل با نام صبای قم با حریفان مسابقه می‌دهند.

ارم کیش قم در نخستین دوره این رقابت‌ها که در سال 1387 برگزار شد در دیدار نهایی که به میزبانی این تیم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، با عبور از سد علم و ادب مشهد به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

نماینده فوتسال قم در دومین دوره این مسابقات نیز با شایستگی با کسب بهترین نتایج و غلبه بر تمام حریفان به دیدار نهایی راه یافت و در تلاش برای کسب دومین عنوان قهرمانی به مصاف تیم فوتسال ماکو جوان ارومیه رفت و در خانه حریف تن به شکست داد تا نایب قهرمان لقب بگیرد.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول