اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از شمسایی و باقری

حسن‌زاده رسماً سرمربی تیم فوتسال صبای قم شد

خبرگزاری فارس: محسن حسن‌زاده به عنوان سومین سرمربی تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

حسن‌زاده رسماً سرمربی تیم فوتسال صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تغییر و تحولات در رأس کادر فنی صدرنشین و مدافع قهرمانی نیم فصل چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همچنان ادامه یافت و سومین سرمربی این تیم در لیگ برتر منصوب شد.

در آغاز بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال، امیر شمسایی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم فوتسال صبای قم نشست و این تیم را آماده بازی‌های این فصل کرد و حتی تا هفته چهارم نیز این مسئولیت را بر عهده داشت، اما به یکباره از صبا کناره‌گیری کرد.

فوتسالیست‌های صبای قم بعد از جدایی امیر شمسایی که به خاطر مسائل مالی از تیم صبا جدا شد، در حالی به کار خود در لیگ چهاردهم ادامه دادند که در همان مقطع اعلام شد، محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشیند، اما این اتفاق رخ نداد و قدرت‌الله باقری این مسئولیت را بر عهده گرفت.

قدرت‌الله باقری از سرمایه‌های ورزش قم و از نیروهای ارزشمند، باسابقه و علم‌گرای فعال در ورزش قم و باشگاه صبا است که در این فصل لیگ برتر زحمات زیادی برای موفقیت تیم فوتسال صبای قم متحمل شد و بعد از رفتن امیر شمسایی برای ادامه موفقیت‌های تیم فوتسال صبا رسماً در رأس کادر فنی قرار گرفت.

باقری بعد از رفتن شمسایی تمام تصمیمات فنی تیم صبا را می‌گرفت، اما رسماً از دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال به عنوان سرمربی در دیدار این تیم با شرکت ملی و حفاری ایران سرمربیگری تیم صبای قم را بر عهده گرفت و حکم سرمربیگری وی از سوی هیئت مدیره صبای قم صادر شد.

با این حال مشغله‌های باقری که همزمان مسئولیت‌های دیگری را نیز بر عهده دارد، موجب شد تا این مربی اعلام کند که دوست دارد محسن حسن‌زاده در رأس کادر فنی قرار بگیرد و این موضوع مورد تأیید مدیریت باشگاه صبای قم نیز قرار گرفت.

با این ترتیب محسن حسن‌زاده کاپیتان تیم فوتسال صبای قم رسما به عنوان سرمربی در رأس کادر فنی این تیم قرار گرفت و نخستین دیداری که به عنوان سرمربی نقش خود را ایفا کرد، دیدار خانگی با تیم شهید منصوری قرچک بود که به قهرمانی صبا در دور رفت لیگ برتر منجر شد.

انتهای پیام/78002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول