اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی؛

مردم استفاده از کالاهای تولید داخل را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: مردم استفاده کردن از کالاهای تولید داخل را در اولویت قرار دهند چرا که این موضوع نخستین قدم در تحقق آرمان اقتصاد مقاومتی است.

مردم استفاده از کالاهای تولید داخل را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر مسائل اقتصادی کشور را در کانون توجه قرار داده‌اند و در این ارتباط رهنمودهایی نیز به اقشار مختلف جامعه ارائه کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های مباحث ایشان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیال باطل و اوهام را در اذهان خود پرورش داده‌اند که از طریق محاصره اقتصادی ملت ایران می‌توانند به مقاصد خود دست پیدا ‌کنند حال آنکه ملت ما با پیروی از رهنمودهای رهبری از این برهه نیز با سلامت عبور می‌کنند.

وی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را خریداری کالاهای تولید کارخانجات داخلی دانست و اظهار داشت: مردم باید برای خرید محصولات تولید داخل اهتمام و تا جایی که می‌توانند از تهیه اجناس خودداری کرده و این موضوع را به دیگران هم سفارش کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از خریداری اجناس تجملاتی خودداری شود اضافه کرد: صرفه‌جویی در منابع و انرژی در این مقوله از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که هم‌اکنون مصرف گاز کشور ما خیلی بالا است در حالی که می‌توان از طریق استفاده درست برای اقتصاد کشور کمک کرد.

قهرمانی در خطبه دوم سخنان خود با اظهار به اینکه مردم باید به حق‌الناس به طور ویژه توجه کنند، اظهار داشت: در دین مبین اسلام به طور ویژه در قرآن و احادیث همچنین روایت‌های مختلف به موضوع حق‌الناس توجه شده و مردم به رعایت آن سفارش شده‌اند بنابراین باید برای عملی کردن این توصیه دینی اهتمام کرد چرا که شکل‌گیری ید واحد را در بر دارد.

انتهای پیام/61002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول