اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت:

مصمم به افزایش دو برابری تولید گاز در پارس‌جنوبی هستیم

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت با بیان اینکه پایتخت انرژی کشور به برکت وجود شهدا و جانفشانی تاریخی آنان توسعه می‌یابد، گفت: مصمم به افزایش دو برابری تولید گاز در فازهای پارس‌جنوبی هستیم.

مصمم به افزایش دو برابری تولید گاز در پارس‌جنوبی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد قلعه‌بانی بعد از ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان عسلویه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم شهیدپرور عسلویه و کارکنان صنعت نفت از شهدای گمنام اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل شهادت امری مهم و ارزشمند است و همه باید در این راستا اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران روحیه جانفشانی کارکنان تلاشگر صنعت نفت در پارس‌جنوبی را در اثر تحکیم و گسترش فرهنگ شهادت در بین نسل جوان این صنعت عظیم خواند و تصریح کرد: پایتخت انرژی کشور به برکت وجود شهدا و جانفشانی تاریخی آنان توسعه می‌یابد.

قلعه‌بانی اضافه کرد: صنعت نفت علاوه بر وزیر شهید محمد جواد تندگویان، یک هزار و 35 شهید و 35 هزار ایثارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: این تعداد شهید و ایثارگر نشان‌دهنده نشان روحیه بالای ایثارگری و جانفشانی در میان کارکنان صنعت نفت بالنده است و همچنین نشان می‌دهد کارکنان صنعت نفت جمهوری اسلامی از مرزهای ازخود گذشتگی فراتر رفته و به کمال والای انسانی رسیده‌اند.

قلعه‌بانی با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم یادآور شد: متبرک شدن منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به وجود مطهر شهدا بسیار ضروری بود و با وجود برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت در وزارتخانه که همزمان در حال برگزاری است؛ اما ترجیح دادم در این مراسم که بسیار پر شور و در فضای معنوی برگزار شد شرکت کنم.

معاون وزیر نفت گفت: تمام ملت ایران مدیون خون شهدای عزیز هستند که در طول دفاع مقدس همدل و یکصدا برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و نظام و برای کیان از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی کردند.

قلعه‌بانی با اشاره به تغییر جبهه دشمن در حوزه اقتصادی، افزود: امروز دشمن در جبهه اقتصادی، جنگ دیگری بر ضد نظام آغاز کرده و در این راه صنعت نفت ما را نشانه رفته است اما به طور قطع با همدلی و حمایت تمام مسئولان و پشتیبانی ملت سرافراز ایران اسلامی در این نبرد نیز پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تلاش متخصصان صنعت نفت در تکمیل فازهای در دست اجرا اذعان داشت: امیدوار هستیم با تمام شرایط سخت موجود، بتوانیم فازهای پارس‌جنوبی را تا یکی دو سال آینده راه‌اندازی کنیم و تولید گاز کشور را به بیش از دو برابر میزان کنونی برسانیم.

وی با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به عسلویه و همچنین بازدید معظم‌له از پژوهشگاه صنعت نفت در سال گذشته، تصریح کرد: این دو رویداد تاریخی نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری بر سربلندی و توسعه هر چه سریع‌تر صنعت نفت تاکید دارند و ما نیز باید برای تحقق این خواسته ایشان جانفشانی کنیم.

انتهای پیام/2451/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول