اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان خبر داد

حمایت بیشتر از تولید در سمنان/ جلوگیری از قطع گاز واحدهای تولیدی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بر لزوم حمایت بیشتر دولت از بخش تولید تأکید کرد و آن را در سمنان یک اولویت دانست.

حمایت بیشتر از تولید در سمنان/ جلوگیری از قطع گاز واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علی‏رضا خلخالی به همراه جمعی از مسئولان در بازدید از شرکت نساجی الگانت سمنان افزود: شرکت الگانت مجموعه‏ای فعال با مدیرانی جدی است که توسعه آن با نظم و انضباط پیش می‏رود.

وی تصریح کرد: دولت خود را متعهد به حمایت از تولید و اشتغال از طریق پشتیبانی از مجموعه‏هایی که با مدیریت قوی و منضبط اداره می‏شوند، می‌داند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شرکت الگانت به عنوان یک شرکت مشترک داخلی و خارجی فعالیت می‏کند و با سرمایه 27 میلیون دلار آغاز به کار کرده و در ادامه، هشت میلیون دلار دیگر آورده نیز به سرمایه شرکت اضافه شده است.

این شرکت تعهد ایجاد 112 نفر شغل داشته که در حال حاضر، 220 نفر در این مجموعه ایجاد اشتغال شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این بازدید دو ساعته، در خصوص درخواست مدیرعامل شرکت نساجی الگانت سمنان مبنی بر همکاری و تعامل بیشتر شرکت‏های تامین‏کننده انرژی در زمینه تعامل در تقسیط پرداخت بهای مصرف انرژی برای تولیدکنندگان اظهار داشت: طبق تصمیم کمیته وصول مطالبات، به هیچ وجه نباید بدون هماهنگی با فرماندار شهرستان، انرژی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی قطع شود و در این زمینه باید تعامل و همکاری صورت پذیرد.

خلخالی ضمن اعلام آمادگی همکاری‏های اقتصادی و فرهنگی با کشورهای همسایه، نزدیکی فرهنگی با کشور ترکیه را عامل مناسبی در همکاری اقتصادی دانست.

وی اظهار داشت: زمینه همکاری اقتصادی و سرمایه‏گذاری در ایران برای این کشورها مناسب و این همکاری برای طرفین سودمند است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: نظم و انضباط در کار باعث ایجاد اعتماد برای سرمایه‏گذاری می‏شود و می‏تواند سرمایه‏گذاری بیشتری برای استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/2249/‌ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول