اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور همدان تأکید کرد

اختصاص 3 درصد بودجه تولید ناخالص داخلی به پژوهش/نمایندگان پیگیر باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: طبق قانون باید سه درصد بودجه تولید ناخالص داخلی کشور به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص یابد که می‌طلبد نمایندگان مجلس این مهم را مورد توجه قرار دهند.

اختصاص 3 درصد بودجه تولید ناخالص داخلی به پژوهش/نمایندگان پیگیر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، اردشیر خزائی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با اشاره به وحدت بین حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اگر علم عالمان بر مبنای ایمان تکامل یابد مسلماً به پیشرفت علوم می انجامد.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در زمینه علوم مختلف نسبت به دوره‌های قبل انقلاب پیشرفت خوبی داشته است، افزود: البته نباید به این موفقیت‌ها قانع بود چرا که ایرانیان می‌توانند با تلاش بیشتر به نتایج مطلوب‌تر برسند.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان در ادامه زیرساخت فکری استکبار جهانی به خصوص آمریکا را سکولاریسم خواند و گقت: ما باید با دشمن‌شناسی تحریم‌ها را نعمتی بدانیم چرا که در راستای این تحریم‌ها است که انسان می‌تواند با تلاش بیشتر به موفقیت‌های بزرگ دست یابد.

وی با بیان اینکه 85 درصد متخصصان ما در دانشگاه‌ها فعالیت دارند، تصریح کرد: قبلاً 0.8 درصد تولید ناخالص کشور به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص می‌یافت که طبق قانون جدید باید به سه درصد ارتقاء یابد و می‌طلبد این مهم را نمایندگان مجلس مورد پیگیری قرار دهند.

خزائی از ایجاد دو رشته فنی و مهندسی کامپیوتر و آی‌سی‌تی در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد خبر داد و گفت: هم اکنون یک میلیون و 100 دانشجو در مرحله تسهیلات تکمیلی کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

انتهای/89008/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول