اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

معرفی 11 طرح خلخال در قالب طرح صیانت از تولید

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از معرفی 11 طرح شهرستان خلخال در قالب طرح صیانت از تولید خبر داد.

معرفی 11 طرح خلخال در قالب طرح صیانت از تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان خلخال اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری بیش از 30 درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌ها انجام شده و انتظار می‌رود تا ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی تا دو ماه آینده این رقم افزایش یابد.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خلخال ادامه داد: مشاهده می‌شود بعضی از طرح‌ها، صنایع تولیدی و صنعتی به لحاظ مشکلات مالی و معوقات بانکی تولید را متوقف کرده و از چرخه اشتغال نیز خارج می‌شوند که این امر سبب افزایش بیکاری در جامعه می‌شود.

محمدی تصریح کرد: در این رابطه طی انجام چندین بازدید و احصای مشکلات واحد‌ها در شهرستان خلخال، حدود 11 طرح در محل طرح صیانت از تولید که با هدف حمایت از واحد‌های تولیدی در جریان است معرفی شدند که امیدواریم با نظر مساعد کارگروه اشتغال استان و همکاری و تعامل بانک‌های عامل بتوانیم چرخه تولید را در شهرستان خلخال فعال سازیم.

فرماندار خلخال ادامه داد: نباید به خاطر برخی از مشکلات که می‌توان آن را با کوچکترین تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی حل کرد این موضوع تبدیل به تعطیلی واحد تولیدی، بیکاری چندین نفر و در ادامه بروز مشکلاتی در جامعه شود.

وی افزود: تمامی تلاش کارگروه اشتغال شهرستان خلخال در راستای هدف‌گذاری برای توسعه شهرک‌های صنعتی، اشتغال بیشتر در شهرستان و بهره‌مندی از چرخه تولید است که در سایه آن اشتغال و معاش خانواده‌ها تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت قوی از کارگروه اشتغال شهرستان خلخال جدیت بانک‌های عامل را خواستار شد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول