اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فرهنگی_هنری دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد

تولید 9 فیلم مستند از زندگی عالمان دینی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فرهنگی_هنری دفتر تبلیغات اسلامی از تولید 9 فیلم مستند از زندگانی عالمان دینی توسط این مرکز خبر داد.

تولید 9 فیلم مستند از زندگی عالمان دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری در جلسه مشترک مدیران سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با مسئولان مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مرکز فرهنگی_هنری دفتر تبلیغات اسلامی یکی از مراکز با سابقه دفتر تبلیغات اسلامی است و حدود ربع قرن تجربه موفق در بخش فرهنگی و هنر دینی دارد.

وی با اشاره به تربیت و آموزش طلاب در حوزه‌های هنری توسط این مرکز افزود: این مرکز نزدیک به 15 عنوان کتاب در حوزه ادبیات در دست چاپ دارد و این کتاب‌ها از آثار روحانیونی است که در بخش ادبیات مشغول به فعالیت هستند.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: امسال تولید 9 فیلم مستند و یک مجموعه انیمیشن از زندگانی عالمان دینی در دستور کار این مرکز است و نگارش یک مجموعه خط نیز در کنار برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در دست اقدام است.

وی با ارائه گزارشی در خصوص جشنواره‌های مختلفی که به همت این مرکز برگزار شده است، گفت: ادعا نمی‌کنیم ظرفیت بی‌نهایت و بالایی داریم اما تلاش می‌کنیم کارهای مشترکی را با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام دهیم و یکی از دغدغه‌های ما این بود که با توجه به استقبال از نشریات دفتر در تهران این امر تسهیل شود که امید است با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران این امر محقق شود.

کمساری با اشاره به حضور طلاب هنرمند در نمایشگاه‌هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و استقبال گسترده مردم از این حضور یادآور شد: به عقیده بسیاری از مردم، این‌که یک روحانی با رویکرد ارزشی و دینی نقاشی، خوشنویسی یا معرق کار می‌کند جالب است و باید بگوییم که ما هنر را به مثابه یک زبان و رسانه برای ترویج دین می‌دانیم.

انتهای‌ پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول