اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ساری خبر داد

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ساری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی ساری از ایجاد 3 هزار و 161 فرصت شغلی در مرکز استان مازندران توسط این نهاد خبر داد.

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ساری

قنبر بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: بخش اشتغال این نهاد در سال ‌جاری تعهد ایجاد 2 هزار و 866 فرصت شغلی در شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان را در دستور کار دارد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه 295 فرصت شغلی در شهرستان میاندرود با اعتباری بالغ بر 4/2 میلیارد تومان باید ایجاد شود که تاکنون 250 فقره به بانک‌های عامل معرفی شده و بقیه پرونده‌ها در جریان امور اداری قرار دارند.

مدیر کمیته امداد ساری خاطر نشان کرد: تشویق و هدایت متقاضیان اشتغال برای گذراندن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای آماده‌سازی آنان در بازار کار و نیز حمایت از کارهای تخصصی با تکیه بر مبانی علمی از جمله فعالیت‌های بخش اشتغال کمیته امداد در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد ساری تعهد دارد در سال‌ جاری 3 هزار و 57 نفر را در شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر 380 میلیون تومان و 283 نفر را در حوزه شهرستان میاندرود با اعتباری نزدیک به 43 میلیون تومان برای گذراندن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای معرفی کند.

وی در ادامه به اهدای یک‌هزار و 100 کیلو برنج به صورت ماهانه توسط یکی از حامیان به ایتام در ساری اشاره کرد و بیان داشت: برنج اهدایی به کمیته امداد از نوع مرغوب به ارزش 38 میلیون و 500 هزار ریال در اختیار 110 یتیم مددجو قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: واحد اکرام کمیته امداد ساری یک‌هزار و 100 یتیم دارد که توسط 5 هزار و 200 حامی حمایت می‌شوند.

بریمانی متذکر شد: کمیته امداد ماهانه بالغ بر 110 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک می‌کند این کمک‌ها بیشتر نقدی و در برخی از موارد به صورت غیر نقدی است.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول